امروز:6 اردیبهشت 1403

اپل برای آیفون بعدی،از نمایشگر خمیده استفاده می کند

 

به تازگی اپل در زمینه توسعه نمایشگر خمیده ، پنتنتی را به ثبت رسانیده و گمان می شود که این کمپانی از این نمایشگر برای گوشی های بعدی خود استفاده خواهد کرد.

 

این پنتنت در سازمان ثبت پنتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده که قرار است آیفون از نمایشگرهای خمیده در محصولاتش استفاده کند و آن ها را به این تکنولوژی مجهزکند. یک نشریه ی کره ای ،خبر از متفاوت بودن این پنتنت می دهد و خب این که قرار است آیفون به این نمایشگر ها مجهز شود را تایید می کند.

 

البته قبل از این کمپانی نیز ، سامسونگ و ال جی فعالیت های خود در مورد این نوع نمایشگر ها را انجام داده اند و در تولیدات خود از آن استفاده کرده اند البته با توجه به این که ال جی در زمینه تولید صفحه نمایش ،با اپل نیز همکاری می کند؛ نشریه کره ای مدعی شده که این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان در حال توسعه نمایشگر خمیده برای اپل می باشد.

iphone-curved-display-patent-drawing

در حال حاضر شما میتوانید نمایشگر های خمیده را در محصولات ال جی مانند G Flex 2 مشاهده کنید،همچنین این شرکت ، نمایشگر های اپل واچ را نیز توسعه داده است. این نشریه مدعی شده که قرار است کمپانی اپل ،از نسل جدید گوشی های با نمایشگر خمیده خود ،در سال 2018 رونمایی کند. همانطور که میدانید ،کمپانی اپل عادت دارد محصول خود را دیر تر به بازار ارائه کند تا تمامی ایراداتش برطرف گردد .برای همین این زمان در نظر گرفته شده گرچه بسیار طولانی است اما محصولی با کیفیت و بدون نقص را به ما نوید می دهد.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.