امروز:11 اردیبهشت 1403

از نظر سامسونگ کسانی که مونوپاد سلفی به دست می‌گیرند غارنشین هستند!!!

این روزها عکس های سلفی طرفداران زیادی پیدا کرده است تا جایی که کاربران و توسعه دهندگان توجه بیشتری به دوربین جلو دستگاها پیدا کرده اند و حتی لوازم جانبی عکسبرداری سلفی روز به روز بیشتر می شود.سامسونگ نیز از شرکتهایی بوده است که روند تولید محصولات جدیدش با عکسبرداری سلفی همخوانی داشته و در این راستا بوده است ولی همین شرکت در یک تبلیغ کسانی را که  از مونوپاد برای عکس‌های سلفی استفاده می‌کنند را غارنشین می خواند.با آریامونز همراه باشید…

استفاده از مونوپاد به این دلیل است که دوربین‌های سلفی عموماً لنز‌های وایدی ندارند و فاصله دوربین از سوژه با استفاده از مونوپاد باعث می‌شود میدان دید بیشتری ایجاد شود.

سامسونگ به عنوان یکی از شرکت‌های تراز اول تولید کننده گوشی‌های هوشمند برای اینکه از قافله سلفی دوستان عقب نماند دوربین سلفی پرچمداران جدید خود را به لنز واید مجهز کرده است. لنز واید به کار رفته در دوربین سلفی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج باعث می‌شود سوژه در عکس‌های سلفی میدان دید بیشتری داشته باشد و به نوعی نیاز به استفاده از مونوپاد مرتفع شود.

این امر به نقطه قوتی در دوربین سلفی گوشی‌های تراز اول تبدیل شده است و سامسونگ تبلیغ جدیدی با تکیه بر دوربین سلفی پرچمداران جدید خود منتشر کرده است. جالب اینجاست که سامسونگ در این تبلیغ صراحتاً افرادی را که از مونوپاد استفاده می‌کنند را به سخره گرفته است و آنها را غارنشین می‌نامد.

ویدیو تبلیغاتی سامسونگ

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی