امروز:8 اردیبهشت 1403

فرصت کالا چگونه متخصص ماشین های اداری (پرینتر و کارتریج) در سال ۱۴۰۰ شد؟

 قطعا همه ما برای یک بار هم که شده از ماشین های اداری چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم استفاده کرده ایم. حال ممکن است عده ای با ماشین های اداری و وظایف آن آشنایی نداشته باشند.

ماشین های اداری از اصلی ترین ابزارهای یک سازمان به شمار می روند حال این ماشین ها شامل چه چیزهایی می شوند؟

پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس، دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری می باشند. لازم به ذکر است که استفاده از این ماشین ها کیفیت کارهای اداری را تا حد زیادی ارتقا می دهد. برای مثال دستگاه پرینتر می تواند نسخه های متعددی از یک سند را به وجود آورد. پس در نتیجه ماشین های اداری بر عملکرد یک شرکت و یا سازمان تاثیر مستقیم دارد.

حالا فرض کنید یکی از ماشین های اداری شرکت دچار نقص شده است. به نظر شما در این شرایط بهترین راه چیست؟ بله! تعمیر قطعات این دستگاه ها بهترین راه است اما چه بهتر که کار را به کاردان بسپارید.

فرصت کالا یکی از بهترین مراجع فروش، تعمیر و ارائه خدمات مربوط به ماشین های اداری می باشد.

معرفی خدمات تخصصی فرصت کالا

فرصت کالا با 17 سال سابقه کاری توانست تحولی عظیم در فروش و تعمیر قطعات ماشین های اداری ایجاد کند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین خدمات این مجموعه پرداخته ایم تا با خیال راحت بهترین ها را انتخاب کنید.

شارژ کارتریج

قبل هر چیز بهتر است بدانید شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود؟

در واقع به شارژ مجدد پرینتر از مواد مصرفی همچون جوهر و پودر تونر، شارژ کارتریج می گویند. قبل از اینکه با طریقه شارژ کارتریج آشنا شوید باید بدانید که این کار نیاز به تخصص دارد و نباید ناآگاهانه دست به اقداماتی بزنید.

به طور کلی کارتریج به دو دسته جوهر افشان و لیزری تقسیم می شود که عملکرد هریک متفاوت است.

شارژ کارتریج لیزری

کارتریج لیزری عملیات چاپ را توسط پودر تونر انجام می دهد. چنانچه پوکه کارتریج لیزری تمام شده، اورجینال و یا محصول فروشگاه های معتبر باشد، پس از شارژ کارتریج شاهد افت کیفیت نخواهید بود.

شارژ کارتریج جوهر افشان

همانطور که از اسم آن مشخص است، کارتریج جوهر افشان توسط جوهر مایع عملیات چاپ را انجام می دهد. برای شارژ آن بعد از اتمام کارتریج با سرنگ معمولی، جوهر به داخل کارتریج تزریق می گردد.

در پایان لازم به ذکر است که فروشگاه فرصت کالا خدماتی در زمینه شارژ کارتریج، قطعات کارتریج و همچنین فروش کارتریج نیز حرف اول را می زند. همچنین شما می توانید کارتریج جوهر افشان، کارتریج لیزری رنگی و کارتریج لیزری مشکی را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری نمایید.

تعمیر و فروش قطعات پرینتر

اگر به دنبال یک متخصص برای تعمیر دستگاه پرینتر خود هستید، فرصت کالا بهترین انتخاب است. حال آیا دلیل قانع کننده ای برای انتخاب این مجموعه وجود دارد؟

فروش محصولات ضروری ماشین های اداری در فرصت کالا

خوشبختانه فرصت کالا فکر همه جا را کرده و در کنار خدمات فروش و تعمیر ماشین های اداری، به عرضه لوازم جانبی دستگاه های اداری همچون رول حرارتی، رول فلکس، انواع چسب و برچسب پرینتر لیبل زن پرداخته است.

اچ پی گالری در فرصت کالا

خبر خوب اینکه فروشگاه اچ پی گالری با فرصت کالا همکاری می کند. اچ پی گالری مرجع تخصصی فروش قطعات پرینتر و کارتریج تونر، تونر و تعمیرات پرینتر و ….می باشد. به طور کلی می توان گفت خدمات فرصت کالا و اچ اپی گالری مکمل یک دیگر هستند که خدمات بی نظیری را ارائه می دهند.

اچ پی گالری با هدف جلب اعتماد مشتری، قبل از انجام هرگونه تعمیر بر روی دستگاه ها، مشتری را در جریان هزینه های احتمالی قرار می دهد تا مراجعه کننده در مضیقه قرار نگیرد.

با ارائه این مقاله سعی کردیم در زمینه خرید و تعمیر ماشین های اداری به شما کمک کرده باشیم از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگذاریم.

اشتراک گذاری