امروز:30 فروردین 1403

سورپرایز Dell در CES 2016 ؛ دو دستگاه مانیتور بی‌سیم با نمایشگر 23 و 23.8 اینچی

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 ، کمپانی Dell از محصولات جدید خود رونمایی کرد . از میان محصولات معرفی شده این کمپانی که بیشتر با در نظر گرفتن مشتریان تجاری روانه‌ی بازار خواهند شد ، می‌توان به مانیتور بی‌سیم این کمپانی اشاره کرد. در ادامه با آریامونز همراه باشید .

یکی از چشم گیر ترین محصولاتی که در جریان نمایشگاه CES 2016 رونمایی شدند ، دو دستگاه مانیتور بی‌سیم با نمایشگر 23 و 23.8 اینچی از کمپانی Dell بودند که با استفاده از قابلیت ارتباط بی‌سیم این مانیتورها می‌توان انواع محتوا را از لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های مبتنی بر اندروید در مانیتور به نمایش گذاشت.

atitude_d209c

این مانیتور ها در دو نمونه ارائه شدند و با توجه به قابلیت های هر نمونه می توان گفت نمونه‌ی 23 اینچی با بلند‌گوهای دوگانه‌ی سه واتی مناسب مصارف خانگی می باشد ، در حالی که نمونه‌ی 24 اینچی با در اختیار داشتن قابلیت‌هایی نظیر شارژر بی‌سیم با پشتیبانی از استانداردهای qi و PMA برای افرادی که از ابزار‌هایی با این قابلیت استفاده می‌کنند بسیار مناسب هستند . البته اگر شما جزء ان دسته از کاربران هستید که کیفیت بهتر نمایش رنگ‌ها و همچنین حاشیه‌های باریک‌تر را می پسندید ، توصیه می کنیم نمونه‌ی بزرگ‌تر را خریداری کنید .

هر دو نسخه از مانیتورهای جدید Dell در 31 مارس سال جاری میلادی (12 فروردین 1395) با قیمت 429 و 469 دلار به ترتیب برای نسخه‌‌ی 23 و 24 اینچی روانه‌ی بازار خواهند شد.

Web Developer and Design