امروز:7 اردیبهشت 1403

حالت co-op Halo Infinite در ماه می با اپدیت فصل دوم در دسترس نخواهد بود

آخرین موردی که شنیدیم، مد co-op Halo Infinite بود که قرار بود با فصل دوم در ماه می امسال عرضه شود. در حال حاضر، توسعه دهنده 343 Industries اعلام کرده است که در زمان پخش فصل 2 در دسترس نخواهد بود، اما در عوض در تاریخ نامشخصی در فصل دوم “بعدا” عرضه خواهد شد.

جوزف استیتن، مدیر خلاقیت بازی، گفت: “ما همچنان در نظر داریم تا در فصل دوم، co-op را ارائه کنیم، و در اسرع وقت تاریخ انتشار آن در صفحه نمایش تقسیم شده را به اشتراک خواهیم گذاشت.” . زمان بیشتری نیاز است تا یک تجربه اشتراکی شبکه 4 نفره با کیفیت بالا و با امکانات کامل در دنیای گسترده و گسترده Halo Infinite ایجاد شود.

به نظر می‌رسد احتمالاً Split Screen برای Co-op در همان زمان از راه می‌رسد، اگرچه شرکت آن را تأیید نکرده است. ما همچنین متعهد به یک تجربه عالی دو نفره دو نفره در همه کنسول‌های Xbox، از Xbox One اصلی تا Xbox Series X هستیم – بخش‌های غیرخطی و گسترده کمپین چالش‌های بزرگی را به همراه دارد. استاتن نوشت.

در همین حال، فورج همچنان قرار است با فصل سوم وارد بازار شود. این شرکت گفت که در حال حاضر در مرحله آزمایش ویرایشگر سطح با گروه کوچکی از بازیکنان است و پروازهای عمومی برای “آخر امسال” تنظیم شده است.

فصل دوم قرار بود سه ماه پس از انتشار Halo Infinite در 8 دسامبر منتشر شود، اما چند ماه دیگر به تعویق افتاد زیرا 343 تصمیم گرفت فصل یک را تمدید کند. چیزی که هنگام راه اندازی در 3 می خواهید دید، نقشه های عرصه جدید (“Catalyst”) و Big Team Battle (“Breaker”) است. این بازی همچنین دارای حالت‌های بازی جدیدی است که به نام Land Grab و Last Spartan Standing شناخته می‌شوند، که شرکت آن را «حالت حذف رایگان برای همه» می‌نامد.

اشتراک گذاری