امروز:31 فروردین 1403

ترفندی برای فعال کردن قابلیت های مخفی ویندوز 10

 

ویندوز 10 به عنوان جدیدترین نسخه سیستم عامل شرکت مایکروسافت است . سیستم عاملی که هم مایکروسافت و هم کاربران آن، امید بسیاری به آن بسته‌اند، به ویژه پس از سرخوردگی از ویندوز 8، این ویندوز جدید از‌‌ همان آغاز و به ویژه با نام خود، برای کاربران یک غافلگیری بودمیلیون‌ها رایانه و تبلت در سراسر دنیا مجهز به سیستم عامل مایکروسافت هستند که البته شما نیز هم در بخش دسکتاپ و هم در موبایل و به احتمال بسیار، یکی از این میلیون‌ها هستیددر ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

پس از راه اندازی تمامی قابلیت های ویندوز 10، شما به حالتی با نام Godmode وارد می شوید که تنظیمات و امکانات قابل توجهی برای انجام تغییرات مهم در سیستم عامل جدید مایکروسافت در اختیارتان قرار می گیرد. در این آموزش بسیار ساده می توانید با تایپ چندین کاراکتر، حالت Godmode را فعال کرده و دنیای بی حد و مرز ویندوز 10 لذت ببرید.

 پس از فعالسازی حالت مذکور، تمامی تنظیمات سیستم عامل در یک فولدر در اختیار شما قرار می گیرد که بسیاری از آنها در حالت عادی در دسترس نبوده و امکان مشاهده آنها وجود ندارد. برای فعالسازی Godmode باید روی دسکتاپ خود یک فولدر با نام زیر ایجاد کنید تا پس از ایجاد فولدر به امکانات پنهان ویندوز 10 دسترسی پیدا کنید:

  1. {ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

پس از باز کردن فولدر با 241 آیتم برای تنظیم بخش های مختلف سیستم عامل پیش روی شما قرار خواهد گرفت. البته این حالت پیش از این برای نسخه های دیگر سیستم عامل ویندوز مانند 7 و 8 نیز وجود داشت و امکانات جذابی برای کاربران حرفه ای ارائه می نمود.

win10-godmode01

اشتراک گذاری

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری