امروز:10 فروردین 1403

ایسوس یک کروم بوک 10 اینچی با نمایشگر لمسی و قابل تبدیل به تبلت معرفی کرد

شرکت گوگل در سال 2011 لپ تاپ هایی را با سیستم عامل متفاوت و عنوان کروم بوک به بازار عرضه کرد . سیستم عامل کروم بوک Chrome OS بود که کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می داد . شرکت های سامسونگ ، ایسوس  ،ایسر  ، ال جی ، اچ پی و … با کمک گوگل کروم بوک هایی را تولید کردند که این کروم بوک ها به دلیل انجام کارهای ساده با سرعت بالا در بین دانشجویان و دانش آموزان به محبوبیت رسید .

گوگل از آن زمان به بعد سرویس های جدیدی را برای کروم بوک ها ارائه کرده است و حالا شرکت ایسوس یک کروم بوک محبوب معرفی کرده است . با آریامونز همراه باشید …

این لپ تاپ محبوب شرکت ایسوس نمایشگر لمسی و 10 اینچی دارد که به طور همزمان از ورودی ده انگشت پشتیبانی می کند . ضخامت این لپ تاپ تنها 0.6 اینچ است که با سطح براق و زیبایش می تواند به یک تبلت تبدیل شود .

این کروم بوک با ویژگی  های سخت افزاری بالا می تواند 9 تا 10 ساعت شارژ را نگه دارد و مانند تمام کروم بوک ها از سیستم عامل Chrome OS استفاده می کند . پردازنده این لپ تاپ چهارهسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است و از رم 2 یا 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی استفاده می کند .

این لپ تاپ 10 اینچی از بلوتوث 4.1 ، پورت HDMI ، درگاه حافظه SD و دو درگاه یو اس بی 2.0 پشتیبانی می کند . می توانید برای چت تصویری از دوربین جلوی لپ تاپ استفاده کنید که تصاویری با کیفیت HD پخش می کند .

4

ایسوس این لپ تاپ را با قیمت 249 یا 299 دلار در دو نسخه با رم های مختلف به بازار عرضه می کند . نظر شما درباره کروم بوک ایسوس چیست ؟ آیا تا به حال یک کروم بوک قدرتمند داشته اید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم