امروز:5 اردیبهشت 1403

مشخصات اچ پی فالکون ، گوشی ویندوزی جدید اچ‌پی فاش شد

به تازگی در پایگاه داده‌ی اپلیکیشن GFXBench اطلاعاتی که خبر از تولید گوشی ویندوزی توسط اچ‌پی می دهند به ثبت رسیده است . با توجه به اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده‌ی تست بنچمارک GFXBecnh ، مشخصات گوشی جدید اچ‌پی با نام اچ‌پی فالکون خبر از وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 به همراه سیستم‌عامل ویندوز 10 در این گوشی می دهند . با آریامونز همراه باشید .

تا کنون اچ‌پی تبلت‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز تولید و روانه بازار کرده بود و حال شاهد اولین گوشی هوشمند اچ‌پی با این سیستم عامل هستیم .

بنابر اطلاعات ثبت شده، فالکون اچ‌پی دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 820، 2 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود. به علاوه این فبلت قدرتمند دارای دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دوربین خودعکس (سلفی) 12 مگاپیکسل خواهد بود.

hp-falcon-qualcomm-snapdragon-820-windows-10-mobile_caaaa

البته معرفی گوشی هوشمند از سوی اچ‌پی با سیستم‌عامل ویندوز کمی دور از ذهن بود چرا که بعد از معرفی فبلت‌های اندرویدی از سری Slate Voicepad در سال 2014 به نظر می‌رسید اچ‌پی علاقه‌ی خود به بازار گوشی‌های هوشمند را از دست داده است. با این حال معرفی ویژگی Continuum توسط مایکروسافت برای ویندوز 10 موبایل می‌تواند فرصت برای در دست گرفتن بازار گوشی‌های هوشمند سازمانی را در اختیار اچ‌پی قرار دهد.

Web Developer and Design