امروز:9 فروردین 1403

اسمارت فون HTC A9 تا پایان سال 2015 عرضه خواهد شد

شش ماه اول سال 2015  آن چنان که اچ تی سی انتظار داشت پیش نرفت و این شرکت با پرچمدار خود نتوانست به موفقیت دست یابد و اکنون شرکت تایوانی اچ تی سی می خواهد با معرفی پرچمدار جدید فروشش را بالا ببرد و در نیمه دوم سال به موفقیت دست یابد . با آریامونز همراه باشید …

اچ تی سی در گزارش مالی و افت شدید  ارزش این شرکت با ضرر بالایی رو به رو شد که قصد دارد با معرفی پرچمدار جدید ضررهایش را جبران کند . چر ونگ ، مدیرعامل شرکت اچ تی سی پرچمدار جدیدش را یک قهرمان می داند و احتمالا این پرچمدار در مهرماه رونمایی می شود . خبرهای جدید بیان می کند شرکت اچ تی سی سری M را رها می کند و پرچمدار جدیدش را با نام HTC O2 معرفی می کند .

هنوز مشخص نیست این گوشی در چه تاریخی عرضه شود اما با توجه به این که این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون 820 استفاده می کند به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال 2016 عرضه خواهد شد .

برخی شایعات بیان کردند گوشی جدید با نام HTC Aero معرفی می شود و حالا گزارش جدیدی از نام HTC A9 منتشر شده که این گوشی در سال 2015 معرفی می شود و این خبر استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 820 را منتفی می کند . این منبع اعلام کرد گوشی اچ تی سی A9 با پردازنده 10 هسته ای Helio X20 و بدنه تمام فلی معرفی خواهد شد .

گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی با قیمت 470 تا 625 دلار در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره عرضه خواهد شد .

نظر شما درباره پرچمدار جدید اچ تی سی چیست ؟ آیا این گوشی می تواند شرکت اچ تی سی را به موفقیت گذشته برگرداند ؟

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم