امروز:10 فروردین 1403

موزیلا فایرفاکس نسخه 40 را برای ویندوز و اندروید منتشر کرد

فایرفاکس یک مرورگر است مثل اینترنت اکسپلورر و یا اپرا . فایرفاکس فوق العاده قدرتمند است و کار با آن بسیار  ساده است و از نظر امنیتی و امکانات جانبی در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر مرورگرها قرار دارد و هر روز به طرفداران آن اضافه می شود در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

شرکت موزیلا، امروز ورژن 40 مرورگر محبوب و پرطرفدار فایرفاکس را با قابلیت فراهم کردن حفاظت بیشتر علیه دریافت‌های مخرب برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز منتشر کرد.یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه، پیشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز 10 است. هم‌چنین رابط‌کاربری کمی دستخوش تغییر شده؛ به‌گونه‌ای که در این نسخه، فضا بیشتری برای مشاهده صفحات وب در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و به‌علاوه، آیکون‌های رنگارنگ آن، با طراحی‌های جدید مایکروسافت همگام شده‌اند.

نسخه‌های موبایل و دسکتاپ این مرورگر، از خدمات «مرور ایمن گوگل» استفاده می‌نمایند که به‌شناسایی دریافت‌های مخرب می‌پردازد و مشکلات امنیتی احتمالی آن‌ را، از طریق یک هشدار اعلام خواهد نمود. البته این قابلیت پیش‌تر برای کاربران دسکتاپ فایرفاکس در دسترس بود ولی کاربرانی که از این مرورگر برروی گوشی هوشمند خود استفاده می‌نمایند، هم‌اکنون می‌توانند از آن برخورددار شوند. در نسخه 40 فایرفاکس، اگر شما سعی کنید به یک صفحه که امنیت شما را تهدید می‌کند وارد شوید، این مرورگر به شما هشدار خواهد داد.به‌علاوه، در نسخه 40، مرورگر فایرفاکس از Android Presentation API پشتیبانی می‌نماید

 

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری