امروز:10 فروردین 1403

چراغ OLED رومیزی قابلیت شارژ اسمارت فون ها را دارد.

شرکت aerelight روی توسعه لامپ‌های روشنایی مبتنی بر OLED متمرکز شده است. این کمپانی پیش برد هر چیز ممکن در سیستم روشنایی را هدف خود قرار داده و منابع روشنایی آینده را دوباره تعریف کرده است. OLED ها نسل بعدی انرژی روشنایی کارآمدی هستند که نوری زیبا و گرم تولید می‌کنند. نور طبیعی لامپ OLED با عبور الکتریسیته از یک لایه نازک پایه کربن طبیعی رنگ‌های آلی به دست می‌آید. با ظاهری بسیار نازک و بدون “لامپ” برای تعویض، OLED تعریف جدیدی از امکان روشنایی طراحی و ارائه کرده است در ادامه با آریامونز همراه باشید.

 

این چراغ مطالعه کاملا بدون کلید طراحی شده و روشن و خاموش کردن و افزایش و کاهش روشنایی با لمس دست انجام می‌شود. هم‌چنین این چراغ مطالعه دارای شارژر وایرلس برای گوشی موبایل نیز می‌باشد. این لامپ با طراحی جالبش از پنل OLED برای روشن کردن اتاق استفاده می‌کند که این باعث شده تا نسبت به سایر چراغ‌ها کوچک‌تر باشد و در مقابل نور آن نیز بسیار طبیعی جلوه کند و مصرف انرژی نیز در این محصول بهینه شده است.

بر اساس گفته Aerelight در 20 سال آینده دیگر نیاز نیست تا برای کنترل چیزی آن را لمس کنید که برای مثالی در این مضمون می‌توان به شارژر‌های بی‌سیم اسمارت فون‌ها اشاره کرد. نکته جالب در خصوص این چراغ این است که A1 می‌تواند از طریق فناوری Qi یا PMA و پد خود اسمارت فون شما را نیز شارژ کند و البته از طریق پد لمسی دستگاه نیز می‌توانید میزان نور آن را افزایش یا کاهش دهید. ویژگی دیگر این چراغ سرد بودن آن است و بر خلاف لامپ‌های عادی بعد از استفاده گرم نمی‌شود و در واقع این چراغ هیچ لامپی ندارد و از فناوری LED اورگانیک بهره می‌برد.البته چراغ مذکور قیمت نسبتا بالایی دارد و اکنون دوست داران آن می‌توانند با پرداخت 299 دلار (900 هزار تومان)‌ در آمریکا و کانادا A1 را خریداری کنند که این بها بسیار زیادتر از قیمت یک چراغ رومیزی عادی است. اما اگر شما ساعات زیادی را در میز کارتان سپری می‌کنید و نیاز به نور مناسبی دارید تا چشمانتان آسیب نبینند بدون شک این چراغ می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

 

Aerelight-02

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری