امروز:31 فروردین 1403

ال جی هم ساندبار خمیده وارد بازار کرد

رقابت و رابطه کاری همیشه در دنیا وجود دارد و حوزه آی‌تی نیز یکی از پر چالش‌ترین نمونه‌هاست. در این میان دو کمپانی کره‌ای ال‌ جی و سامسونگ همیشه در حال رقابت با یکدیگر بوده‌اند؛ یعنی اگر کمپانی محصولی جدید وارد بازار کند کمپانی دیگر در رقابت با او شبیه آن محصول را خواهد ساخت در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

این اتفاق در همه محصولات از قبیل تلوزیون ، اسمارت فون و به خصوص سیستم های صوتی پیش خواهد آمد سال پیش سامسونگ برای اولین بار از ساندبار خمیده خود رونمایی کرد و همان طور که واضح است ال جی دست به کار شده این کمپانی که پیش از این با عرضه محصولات صوتی خود در سری Flow توانایی‌های خود را در این حوزه نشان داده بود، با تولید و معرفی دستگاه LAS855M Music Flow که یک ساندبار وایرلس خمیده است وارد بازار شد؛  این محصول دارای طراحی 4.1 کاناله است و از 4 اسپیکر داخلی به همراه ساب ووفر بی‌سیم تشکیل شده است و به‌راحتی قابل نصب بر روی دیوار است

این محصول  از سری LG Music Flow است که به صورت وای‌فای می‌تواند به پخش موسیقی از Google Play Music، Pandora و TuineIn بپردازد. البته سایر بلندگوها خدمات Spotify را نیز پشتیبانی می‌کنند، این محصول علاوه بر سیستم وای‌فای، از فناوری ارتباطی بلوتوث و HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر خمیده به‌زودی و در ماه اکتبر با قیمت 700 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. این محصول حدود صد دلار از رقیبش گران‌تر است.

 

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری