امروز:8 اردیبهشت 1403

تعداد کاربران رام های سیانوژن بیشتر از ویندوزفون و بلک بری می باشد

سیانوژن یک کمپانی است که به ارائه ی رام های مختلف برای گوشی های مختلف می پردازد. سیانوژن در گذشته بسیار موفق بوده است و در حال حاضر نیز این موفقیت بیشتر به چشم می آید. اگر یک بار رام های سیانوژن را امتحان کرده باشید به شما در اندروید آزادی های بسیاری را می دهد و یک رام اختصاصی و خوب می باشد. به هر عنوان این شرکت در مورد رام های خود در اخرین اظهار نظر بیان کرده است که تعداد کاربرانش بیش از تعداد کاربران ویندوز فون و بلک بری می باشند. با آریامونز همراه باشید.

سیانوژن طی کنفرانسی که در روز یکشنبه برگزار شد تعداد کاربران خود را 50 میلیون اعلام کرد و بر اساس گفته ی این شرکت این تعداد از کاربران ویندوز فون و بلک بری بیشتر است.

سیانوژن که موفقیت های زیادی را کسب نموده است در گذشته بر روی گوشی وان پلاس وان شرکت وان پلاس رام های سیانوژن نصب بود. اما به دلیل مشکلات آپدیت در هند وان پلاس رام اختصاصی خود را به بازار عرضه کرد و در وان پلاس 2 نیز از این رام استفاده کرد.

یکی از مزایایی سیانوژن مستقل بودن آن از کمپانی های سازنده ی گوشی می باشد. این مزیت زمانی به چشم می آید که کمپانی ها از ارائه ی آپدیت برای گوشی های قدیمی دست می کشند اما سیانوژن همچنان آپدیت های جدید را برای گوشی های قدیمی ارائه می کند.