امروز:10 فروردین 1403

تصویری از اسمارت فون نکسوس هوآوی منتشر شد

در نمایشگاه IFA 2015 احتمالا اسمارت فون های جدیدی رونمایی خواهد شد و با نزدیک شدن به این تاریخ هر روز اخبار جدیدی منتشر می شود . اکنون تصاویری از نکسوس گوگل که توسط هواوی توسعه یافته ، منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

تا آخر سال 2015 گوگل دو نسخه جدید اسمارت فون نکسوس را به بازار عرضه خواهد کرد که این نکسوس ها توسط شرکت هواوی و شرکت ال جی تولید خواهد شد . تصویری از نکسوس هواوی منتشر شده است که شباهت زیادی به اسمارت فون های این شرکت چینی دارد . در قسمت پشتی گوشی لنز دایره ای در کنار سنسور اثر انگشت قرار گرفته است .

هواوی یک شرکت چینی است که سهم زیادی را از بازارهای رقابتی به دست آورده است و جز یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات مخابراتی در جهان است که تلاش می کند در زمینه تولید اسمارت فون ها نیز به موفقیت چشم گیری دست یابد . این شرکت چینی محصولاتش را از طریق فروشگاه آنلاین به فروش می رساند و این شیوه باعث شده که هواوی فروش بالایی داشته باشد .

قرار است هواوی محصولات جدیدش را در نمایشگاه IFA2015 که در 11 شهریور برگزار خواهد شد ، معرفی کند . باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت چینی نکسوس گوگل را در این مراسم رونمایی می کند یا نه ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم