امروز:14 اردیبهشت 1403

مشخصات گوشی جدید لنوو Vibe X3 فاش شد

امروز بر اساس بنچمارک GFXBench اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو یعنی Vibe X3 منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی یک گوشی 4.9 اینچی خواهد بود .این مقداری است که از 5 اینچ Vibe X2 کمتر است. با ما همراه باشید تا مشخصات دیگر این گوشی را منتشر کنیم.

از جمله مشخصات مهم گوشی Vibe X3 همانطور که اشاره شد این گوشی از یک نمایشگر 4.9 اینچی می باشد. همچنین این گوشی به یک دوربین 20 مگاپیسلی گفته شده است. در صورتی که در تعداد پیکسل های آن تعداد پیکسل های یک دوربین 21.4 مگاپیسکسلی نمایش داده شده است. علاوه بر این این گوشی دارای یک فلش دوگانه می باشد. همچنین دورببین  Vibe X3 قابلیت فیلمبرداری 2160p را دارا می باشد.

gsmarena_002

در دل این گوشی یک پردازنده ی اسنپدراگون 808 می باشد که دارای 8 هسته می باشد. این پردازنده دارای 4 هسته ی با قدرت بالای Cortex-A57 می باشد و فرکانس کاری این هسته ها از 1.8 تا 2 گیگاهزتز می باشد. در این بنچمارک حرفی از هسته های دیگر ان زده نشده است.

پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Aderno 418 می باشد. در مورد رم این گوشی نیز عدد 3 گیگابایت درج شده است. همچنین این گوشی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت می باشد همچنین قابلیت پشتیبانی از میکرو اس دی را دارا می باشد.

اشتراک گذاری