امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون های سری Honor درآمد شرکت هواوی را افزایش داده است

شرکت هواوی اسمارت فون های Honor را سال گذشته به بازار عرضه کرد که قصد داشت تولیدات آنلاک شده ی این سری از گوشی ها را به صورت آنلاین عرضه کند و از هزینه های ناشی از زنجیره ی عرضه بکاهد . شرکت چینی هواوی اعلام کرده که از زمان عرضه 20 میلیون گوشی از این سری را به فروش رسانده که در نیمه اول درآمد 2.63 میلیون دلاری برای  این شرکت داشته است . با آریامونز همراه باشید ….

شرکت های چینی هواوی و شیائومی این روش فروش را در نظرگرفته اند که بازده بالایی دارد . هواوی توانسته در 6 ماه اول 2015 تعداد 20 میلیون اسمارت فون از سری Honor به فروش برساند و به درآمد 2.63 میلیارد  دلاری دست یابد .

در این میان می توان به Honor 6 Plus , Honor 4X اشاره کرد که فروش بالایی برای هواوی داشته است . هواوی روی بازارهای اروپایی تمرکز کرده و انتظار دارد Honor 7 که ماه گذشته به بازار عرضه شده فروش بالایی برای این شرکت ایجاد کند . این شرکت چینی می خواهد تا پایان 2015 به فروش 40 میلیون اسمارت فون سری Honor دست یابد .

زیاد شدن فروش گوشی های Honor تاثیر مستقیمی روی درآمد و اسمارت فون های عرضه شده هواوی خواهد داشت . هواوی توانسته در نیمه اول سال جاری میلادی بیش از 48.2 میلیون اسمارت فون بفروشد که نسبت به سال گذشته 69 درصد رشد داشته است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم