امروز:4 اردیبهشت 1403

سری سوم وان پلاس تا پایان سال 2015 عرضه خواهد شد

هفته گذشته وان پلاس از اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد . وان پلاس 2 با سخت افزارهای جدید و با قیمتی بسیار کمتر از سایر پرچمداران به دست کاربران می رسد . یکی از موسسان وان پلاس به نام Carl Pei با USA Today مصاحبه کرد و از تاسیس استارتاپ اش صحبت کرد . او در میان صحبت هایش خبرهای جدیدی هم داشت . با آریامونز همراه باشید …

او می گوید قبل از شروع کار استارتاپ ، اعضای تیم وان پلاس در رستورانی همدیگر را دیدند . در رستوران بیشتر مشتریان گوشی آیفون داشتند و به این فکر افتادیم چرا آیفون این قدر طرفدار دارد و در  نهایت به این نتیجه رسیدیم که شرکت اپل به کیفیت محصول خود فکر می کند و به آنچه دست کاربران و طرفداران خود می دهد اهمیت قائل است . سوال پرسیدم چه شرکتی در رتبه دوم بعد از اپل قرار داد که به محصولاتش تا این حد توجه کند ؟ نتوانستیم به این سوال پاسخ مشترکی دهیم .

شرکت وان پلاس تاسیس شد تا همانند شرکت اپل به موفقیت برسد و بتواند اسمارت فون های خوبی به دست کاربران برساند .Carl Pei گفت وان پلاس نمی خواهد گوشی های ارزان و بی کیفیت تولید کند و فقط به خاطر حذف واسطه و فروش مستقیم قیمت محصولاتش را کاهش داده است .

او شایعه عرضه تلویزیون وان پلاس و محصولات مرتبط با پایش سلامتی را رد کرد و گفت در پایان سال جاری میلادی سری جدید وان پلاس عرضه خواهد شد . او درباره وان پلاس 3 و مشخصات فنی این گوشی حرفی نزد و فقط گفت : گوشی های وان پلاس 1 و 2 که در 2015 عرضه به قدری کیفیت دارند که کاربران نمی تواند برای خرید یکی از آنها تصمیم بگیرند و سردرگم هستند کدام یک را انتخاب کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم