امروز:10 اردیبهشت 1403

گوشی موتوایکس استایل با دوربین 21 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد

مدتی است که قرار است نسل جدید موتوایکس معرفی شود و حالا گوشی جدید موتو ایکس استایل معرفی شده است . این گوشی جدید موتورولا دوربین خوبی دارد و از نظر تولید کنندگان بهترین دوربین را دارد . با آریامونز همراه باشید .

شرکت موتورولا درمورد موتوایکس استایل می گوید در دوربین این اسمارت فون از بهترین لنزهای دوربین استفاده شده است و می توان مدعی بود که دوربین منحصر به فردی دارد . نمایشگر این گوشی با حاشیه بسیار کم بزرگترین سایز را دارد .

1

باتری سری قبل موتورولا بازدهی خوبی نداشت و حالا این اسمارت فون با باتری سریع با بازدهی بالا معرفی شده است . یکی از ویژگی های این اسمارت فون پشتیبانی از LTE Cat 6 است که یکی از استانداردهای اپراتوری آمریکا می باشد .

در این اسمارت فون از چیپست 6 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز اسنپ دراگون 808 استفاده شده است که مطمئنا با مشکل داغ شدن بیش از حد روبه رو نخواهد شد .  رم این گوشی 3 گیگابایت است که در کنار پردازنده خوب آن سرعت کافی را برای گوشی به ارمغان می اورد .

2

این گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی از باتری 3000 میلی امپری استفاده می کند . موتوایکس استایل دارای سیستم عامل اندروید 5.1 است و  حافظه ذخیره سازی اش تا 64 گیگابایت قابل افزایش می باشد .

موتوایکس استایل شرکت موتورولا کمترین حاشیه صفحه نمایش را در مقایسه با اس 6 و آیفون 6 دارد . صفحه نمایش آن با رزولوشن QHD و حاشیه کم ویژگی خوب این گوشی محسوب می شود .

دوربین اصلی آن 21 مگاپیکسل است که با گشادگی لنز 2.0 و فلش دوگانه قابلیت فیلم برداری 4K را فراهم کرده  و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسلی می باشد .

3 4

کاربران این اسمارت فون می توانند با استفاده از ابزار Moto maker  و مشخص کردن رنگ و مواد تولید کننده ، گوشی را برای خودشان شخصی سازی کنند . برای پشت این گوشی می توانید از بین چرم ، چوب و rebber سیلیکونی انتخاب کنید .

5

نظر شما درباره موتوایکس استایل موتورولا چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم