امروز:31 فروردین 1403

گوشی پایین رده LG Max با قیمت مناسب برای هند معرفی شد

شرکت کره ای ال جی گوشی پایین رده ای را با نام LG Max معرفی کرد . این گوشی مشخصات فنی خوبی دارد و با قیمتی رقابتی به بازار شبه قاره هند عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید …

این اسمارت فون پایین رده ال جی دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 854*480 پیکسل می باشد . پردازنده آن 4 هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز است و از سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ استفاده می کند .

این گوشی دارای رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که از طریق درگاه میکرو اس دی می توان حافظه ذخیره سازی را  افزایش داد . دوربین  اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و مجهز به فلش و قابلیت Gesture Shot می باشد .

LG Max به یک باتری 2540 میلی آمپری نیز مجهز شده است .

lg-max-1-620x591

این گوشی با قیمت 172 دلار در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت به هند وارد می شود . LG Max از شبکه 3G پشتیبانی می کند اما از شبکه های مخابراتی نسل چهارم پشتیبانی ندارد که با توجه به این که گوشی پایین رده و قیمت مناسبی است قابل چشم پوشی است .

نظر شما درباره این گوشی پایین رده ال جی چیست ؟

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم