امروز:9 فروردین 1403

باتری قدرتمند 6200 میلی آمپری برای گوشی جی 4 ال جی ساخته شد

اسمارت فون جی 4 ال جی یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند است که باتری اش به آسانی از آن خارج می شود . کاربران جی 4 می توانند باتری هایی بزرگ تر درون گوشی شان قرار دهند اما شرکت ال جی تضمینی ندارد که باتری ها داخل بدنه چرمی جی 4 جا شوند .

شرکت Mugen در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند و بعد از معرفی و عرضه جی 4 تصمیم گرفت باتری بزرگ و متفاوتی را برای این اسمارت فون بسازد . باتری لیتیم یونی HLI-G4XL یک باتری 6200 میلی آمپری است که دو برابر جی 4 ظرفیت دارد و این شرکت می گوید باتری ساخته شده 2.07 برابر باتری جی 4 بهبود یافته است .

در تست های انجام شده گوشی جی 4 ال جی به مدت 6 ساعت و 6 دقیقه کار کرد که این زمان برای صفحه نمایش Quad HD جی 4 زمان خوبی است .

باتری HLI-G4XL با ارسال رایگان به قیمت 8950 دلار به تمام دنیا فرستاده می شود . این باتری با رنگ های سفید  ،مشکی و طلایی با ضخامت کمتر توسط شرکت Mugen ساخته شده که بدنه پشته آن کمی برآمده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم