امروز:31 فروردین 1403

مقایسه کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین جی 4 و وان پلاس 2

وان پلاس پرچمدار 2015 خود را هنوز به بازار عرضه نکرده است و این گوشی پرچمدار را قاتل پرچمدارهای 2015 می نامد . اخبار و تست های زیادی از این گوشی منتشر می شود و وان پلاس اعلام کرده این گوشی دوربین خوبی خواهد داشت و با بالاترین کیفیت دوربین به دست کاربران می رسد .

می خواهیم کیفیت تصاویری که با دوربین گوشی ال جی جی 4 و وان پلاس 2 گرفته شده است را مقایسه کنیم . درباره کیفیت جی 4 پیش از این مانور زیادی داده شد و حالا می  خواهیم بدانیم آیا این گوشی می تواند از جی 4 جلوتر بزند .

با آریامونز همراه باشید و کیفیت تصاویر این دو اسمارت فون پرچمدار را مقایسه کنید ..

کیفیت دوربین این دو گوشی پرچمدار در شرایط مختلف نور بررسی شده است و نتیجه این است که وان پلاس 2 موفقیت چشمگیر تری نسبت به جی 4 دارد . وان پلاس 2 توانسته نور سفید را بهتر تنظیم کند و تصاویر کیفیت بالاتری دارد .

تصاویر بالایی از دوربین جی 4 و تصاویر پایینی از دوربین وان پلاس 2 می باشد .

1

2 3 4 5 6 7

8

9

10

 

اسمارت فون جی 4 ال جی با دیافراگم (8.1/f) گشوده خود تصاویر روشن تر و واضح تری گرفته است اما وان پلاس هم بدتر از جی 4 نبوده است . در کل دوربین دو اسمارت فون پرچم دار ال جی و وان پلاس خوب عمل کرده است .

نظر شما درباره کیفیت دوربین دو پرچمدار 2015 چیست ؟ آیا وان پلاس می تواند قاتل پرچمداران 2015 باشد ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم