امروز:6 اردیبهشت 1403

مشخصات فنی گوشی رده بالای کمپانی Mstar منتشر شد

کمپانی Mstar، یکی از شرکت های سازنده ی گوشی های هوشمند چینی می باشد که گوشی های ارزان قیمت را وارد بازار کرده و در این عرصه توانسته است پیشرفت چشمگیری کند و علاقمندان زیادی را به سمت خود بکشاند.

به تازگی اعلام شده که این کمپانی در حال آماده سازی خود برای تولید گوشی دیگری با نام S700 Pro تا سال آینده می باشد البته این گوشی قدرتمندتر از نسل های قبلی خود خواهد بود و بنا بر گزارشات منتشر شده؛ این گوشی دارای پردازنده ی 4 هسته ای 3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 530 به همراه 3 گیگابایت رم خواهد بود.

از دیگر مشخصات ارائه شده S700 Pro می توان به نمایشگر 5.5 با کیفیت فول اچ دی و حافظه ی داخلی گیگابایتی به همراه درگاه کارت حافظه جانبی و از همه مهمتر دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

همچنین پردازنده این محصول اسنپدراگون 820 نام دارد که در بالا از هسته های این پردازنده صحبت کردیم و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود. باتری این گوشی قدرتمند نیز با ظرفیت 3500 میلی آمپر است. همچنین به این گوشی قاب محافظتی گوریلا گلس نیز نصب می شود.

 

 The-Mstar-S700-Pro-is-packed-with-high-end-hardware.jpg

دیگر ویژگی هایی که می توان از این گوشی نام برد؛ وجود حسگر تشخیص اثر انگشت که کمپانی کولکام آن را تولید خواهد کرد که با این حساب ،با پردازنده این گوشی کاملا هماهنگ می باشد و مجهز شدن این محصول به پورت USB نوع C است. همچنین قیمتی که برای گوشی در نظر گرفته شده، چیزی حدود 480 دلار می باشد که به احتمال زیاد در اواخر امسال رونمایی شود.

البته این خبر که به تازگی منتشر شده، خیلی شبیه به خبری بود که از سوی کمپانی Mstar اعلام شده بود .به هر حال با اینکه این گوشی قدرتمند است اما قیمتی بسیار ارزان دارد و با این حساب توجه خیلی ها را به خود جلب می کند. پیش بینی می شود این شرکت به زودی بتواند نامی آشنا در بین سایر کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند شود.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.