امروز:15 اردیبهشت 1403

هوآوی پی 8 از Ascen P7 حدود 56 درصد پوشش رسانه ای بهتری داشت

هوآوی پی 8 معرفی شد. اینک باید به به پوشش خبری مراسم معرفی این پرچم دار و آنچه که هوآوی پی 8 را بسیار در جهان نشان داد بپردازیم. آمار های امسال برای پرچم دار 2015 هوآوی بسیار خیره کننده می باشند. در روز معرفی این گوشی 600 هزار نفر به صورت زنده این مراسم را تماشا می کردند. همچنین در حدود 14 روز هوآوی P8  شش جایزه از سوی رسانه های اروپایی دریافت کرد. همچنین در این دو هفته حدود 200 انباکسینگ(باز کردن جعبه ی گوشی) برای این پرچم دار در یوتیوب منتشر شد. با آریامونز همراه باشید تا پوشش خبری این گوشی را با نسل قبلی آن مقایسه کنیم.
بر اساس آمار هوآوی پی 8 از اسند پی 7 حدود 56 درصد بیشتر در رسانه ها مطرح شده است. این مسئله به دلایل مختلفی می تواند صورت گیرد. یکی از این دلایل را می توان معرفی شدن این گوشی در لندن دانست. در صورتی که نسل قبلی در تایلند معرفی شد.
در درون این دستگاه از Kirin 935 استفاده نشده است و همانطور که حالا می دانید این تنها شایعه ای بیش نبوده است که هوآوی پردازنده ی جدیدی برای P8 ساخته است. پردازنده ی 64 بیتی هوآوی پی 8 همان kirin 930 با معماری big.LITTLE می باشد. این پردازنده ساخت شرکت هوآوی بوده و از 8 هسته بهره می برد. از این هشت هسته 4 هسته ی آن با سرعت 2 گیگاهرتز و 4 هسته ی آن با سرعت 1.5 گیگاهرتز برای P8 می تپند. تمام هسته های kirin 930 از نوع A53 می باشد. در کنار پردازنده هوآوی نیز از رم 3 گیگابایت استفاده کرده است که دیگر حرف را برای پرچم دار بودن P8 تمام کند. این دستگاه همچنین دارای حافظه ی 16 و 64 گیگابایت است که با استفاده از درگاه میکرو اس دی قابل افزایش می باشد.
این گوشی از اندروید 5 با رابط کاربری EMUI 3.1 بهره می برد. این پرچم دار در 4 رنگ مشکی، نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار خواهد آمد. این گوشی در مرل 16 گیگابایتی 500 دلار و در مد 64 گیگابایتی 600 دلار قیمت خواهد داشت.

شما می توانید ویدئوی کار با هوآوی پی 8 را از بخش مونز استریم آریامونز مشاهده کنید.

اشتراک گذاری