امروز:10 فروردین 1403

اچ تی سی J Butterfly 3 را معرفی کرد؛ پردازنده ی اسنپدراگون 810 و رم 3 گیگابایت

در شایعات گذشته داشتیم که اچ تی سی قصد معرفی گوشی جدید Butterfly ترکیبی از HTC M9 و HTC M9 plus را روانه ی بازار ژاپن کند. اینک اچ تی سی از گوشی جدید Butterfly خود یعنی J Butterfly HTV31 رونمایی کرده است. این گوشی قدرتمند بوده و بدنه ای شبیه به خانواده ی وان ندارد و از این نظر این گوشی را می توان متفاوت دانست. البته باید بدانید که این بدنه فلزی نیست و از پلاستیک برای ساخت آن استفاده شده است. با آریامونز همراه باشید.

این گوشی همانطور که گفته شد ترکیبی از گوشی های وان ام 9 و وان ام 9 پلاس می باشد و حتما حدس یک گوشی قدرتمند را زده اید. بله درست است گوشی J Butterfly HTV31 یک گوشی قدرتمند می باشد.

در دل این گوشی یک پردازنده ی 8 هسته ای اسنپدراگون 810 می باشد و پردازنده ی گرافیکی آن Adreno 430 می باشد ورم آن یک رم 3 گیگابایتی می باشد. گوشی J Butterfly به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی مجهز است . کیفت این نمایشگر QHD می باشد. همچنین تراکم پیکسلی آن 565ppi می باشد. این گوشی همچنین از یک دوربین دوگانه ی 20 مگاپیکسلی بهره مند است. دقیقا همان دوربینی که در htc one m9 plus موجود بود. دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی می باشد.

اچ تی سی بر خلاف گذشته این گوشی را به استاندارد های ضد آب و ضد غبار مجهز کرده است. اچ تی سی جی باترفلای دارای یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی است و رابط کاربری آن نیز سنس 7 می باشد.

این گوشی در حال حاضر برای کشور ژاپن تولید شده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اچ تی سی این گوشی را برای دیگر بازار ها نیز تدارک خواهد دید.