امروز:9 اردیبهشت 1403

تصاویر فاش شده از اوپو R7 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه

مپانی اوپو در ماه دسامبر سال گذشته پتنتی را ثبت کرده که در آن نحوه ساخت یک صفحه نمایش بدون حاشیه توضیح داده شده است. حالا تصاویر جدید از این گوشی که به طور غیر رسمی اوپو R7 نام گرفته به عنوان جایگزینی برای اوپو R5 وارد بازار خواهد شد منتشر شده است که باز هم بر صفحه نمایش بدون حاشیه آن تاکید می‌کند.

به جز تصاویر فاش شده و شایعات موجود اطلاعات خاصی از گوشی اوپو R7 در دسترس نیست اما تصاویر جدید منتشر شده به داشتن تصور دقیق‌تر از آنچه شرکت اوپو عرضه خواهد کرد، کمک می‌کنند. از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی مدیاتک MT6795 و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

 

 

 اوپو R7

 

 

اوپو R7

 

 

شرکت اوپو چگونگی بازتاب نور  از صفحه نمیاش این گوشی را در تصویر زیر دقیقا نشان می‌دهد و مشخص است این شرکت از یک فناوری خاص برای انکسار نور در کناره‌های نمایشگر استفاده می‌کند و این تصور  را برای کاربر ایجاد می‌کند که هیچ لبه‌ای در کناره‌های گوشی وجود ندارد. نکته جالب دیگر در مورد این گوشی ضخامت کم آن است و گفته می‌شود اوپو R7 تنها ۴.۸۵ میلی متر ضخامت دارد.

 

oppo-patent

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.