امروز:8 اردیبهشت 1403

آپدیت گوشی اکسپریا Z3 به اندروید5 برای کاربران ایرانی ارائه شد

سونی دیروز اعلام کرد که ارائه بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی را برای سری‌های مختلف Z شروع کرده است. حالا پس از گذشت یک روز کاربران ایرانی از امروز می‌توانند Z3 خود را به اندروید آبنیات چوبی آپدیت کنند.

اگر شما نیز یک گوشی اکسپریا Z3 در جیبتان دارید هم‌اکنون از طریق PC Companion برای ویندوز یا Sony Bridge برای مک، می‌توانید گوشی دو سیم کارته خود را به اندورید آبنبات چوبی ارتقا دهید و با بروزرسانی تلفن خود، از امکانات متنوع و طراحی متریال اندروید 5 استفاده کنید.

البته کمپانی‌های تولید کننده گوشی موبایل رابط کاربری اختصاصی خود را روی محصولاتشان نصب می‌کنند و به همین دلیل نباید انتظار یک رابط کاربری یکپارچه و تماما متریال را داشته باشید.

 

آپدیت اندروید 5 اکپسریا زد 3

 

 

برای بروزرسانی کافی است برنامه PC Companion یا Sony Bridge را باز کرده و اکسپریا زد 3 خود را به آن متصل کنید تا پیغام بروزرسانی به شما نشان داده شود. سپس دستورالعمل ها را دنبال کرده و منتظر بمانید تا فرمور جدید دانلود شده و در گوشی شما نصب شود. هر چند که این بروزرسانی اطلاعات پیشین شما را پاک نمی‌کند، اما پیشنهاد می‌شود قبل از انجام این کار از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.