امروز:10 فروردین 1403

مونزاپ : مدیریت فایل ها اندروید با ES File Explorer

اپلیکیشن مدیریت فایل یک از ضروریری ترین نرم افزار هایی است که باید در گوشی ها وجود داشته باشد.از سیستم عامل ویندوز فون تا ان گوشی های قدیمی سیمبین و جاوا یک نرم افزار مدیریت فایل در آن وجود داشته است.
به دلیل اهمیت این موضوع APP های زیادی در این زمنیه نیز معرفی شده اند اما نرم افزار ES File Explorer یک نرم افزار جامع در مدیریت فایل هاست که شما بهترین عملکرد را داری.

اپلیکیشن ES File Explorer دارای امکانات فوق العاده از جمله پشتیبانی FTP است بدین شکل شکه شما میتوایند یک کپی از تمامی اظلاعات خود در سرور های اینترنت نیز گشتیبان تهیه کند.تا در مواقعی که کارت SD به هر دلیلی خراب شد حداقل اطلاعات خود را بازیابی کنیم.به کمک اپلیکیشن ES File Explorer علاوه بر داشتن یک مدیریت فایل قدرتمند، از اپلیکیشن‌هایی همچون AirDroid نیز بی‌نیاز می‌شوید چراکه به کمک ES File Explorer  می‌توانید به راحتی و از طریق مرورگر کامپیوتر، یک پل ارتباطی بین گوشی و سیستم رایانه‌ی خود به وجود آورید و به انتقال فایل بین این دو ابزار بپردازید.
یکی از جالب ترین قابلیت ها گشتیبانی از فایل های فشرده ZIP و RAR در این اکلیکیشن می باشد که با توجه به استفاده ی زیاد کاربران از این دو کسوند مخصوصا در زمان دالنود فایل ها در اینترنت دیکر با داشتن این فایل منجز نیازی به نصب جداگانه برنامه های دیکر نیست.

essss

دریافت اپلیکیشن ES File Explorer از مخزن گوگل پلی

Web Developer and Design