امروز:10 اردیبهشت 1403

تصاویر و مشخصات فاش شده از عضو جدید خانواده «Honor» هوآوی

کمپانی چینی هوآوی به تولید گوشی‌های مقرون به صرفه معروف است و در بین گوشی‌های این کمپانی خانواده Honor بسیار مقرون به صرفه بوده و طرفداران زیادی دارند. حال هوآوی در نظر دارد نسل جدیدی از این خانواده تولید کند و طبق معمول تصاویری از این نسل جدید فاش شده است.
همانطور که می‌دانید بازار چین بسیار رقابتی است و هنوز هوآوی داشت به اوج می‌رسید که شیائومی پدید آمد و با تولید گوشی‌های ارزان و با کیفیت تمام معادلات بازار را به هم ریخت و حالا هوآوی مجبور است برای ماندن در میدان رقابت گوشی‌های میان رده زیبا و ارزان تولید کند و به همین خاطر احتمال داده می‌شود این کمپانی نسل جدید گوشی‌های Honor  خود را در روسیه معرفی کند.

از مشخصات لو رفته این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو، پشتیبانی از 4G LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری قدرتمند و پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی تولید HiSilicon اشاره کرد.

دکمه‌هایی که در زیر گوشی طراحی شده‌اند نوید می‌دهند که این دستگاه از اندروید ۵ استفاده می‌کند که رابط کاربری خاص Emotion UI روی آن قرار می‌گیرد. همچنین در روسیه این دستگاه ۲۲۶ تا ۲۶۱ دلار قیمت خورده است. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید.

 

Honor-1

 

 

 

honor-4

 

 

 

honor-3

 

 

Honor-2

 

 

honor

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.