امروز:6 اردیبهشت 1403

بهترین پاوربانک ها کدامند

در دنیای امروز تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ پرکاربردترین محصولات تکنولوژی هستند اما گاهی اوقات درست زمانیکه به آن ها نیاز دارید به پریز برق دسترسی نداشته و در این جاست که حضور محصول دیگری همچون پاور‌ بانک احساس می شود . پاور بانک‌ها (Power Bank) در حال حاضر در انواع، اشکال، وزن و حتی قابلیت‌های متنوع در بازار وجود دارند. برخی از این شارژرها تنها برای آن طراحی شده‌اند که تلفن همراه را حداکثر یک‌ ساعت شارژ کنند در حالیکه برخی از مدل‌های دیگر برای چند روز پیاپی می‌توانند تلفن همراه را تا 10 بار شارژ کنند. حتی نوعی از پاوربانک وجود دارد که با استفاده از انرژی سبز که در واقع نور خورشید است شارژ شده و سپس می توانید از آن استفاده کنید .

6600mAh-Power-Bank-portable-Charger-3

شما با توجه به اینکه چه انتظارات و چه استفاده هایی از پاوربانک دارید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید که قابلیت حمل، یکی از این ویژگی‌های دارای اهمیت است. برخی از این دستگاه‌های شارژ همراه، به کیف جداگانه برای حمل نیاز دارند در حالیکه برخی مدل‌ها آنقدر سبک و کوچک هستند که می‌توانید آنها را در جیب خود قرار دهید. ویژگی با اهمیت دیگر در انتخاب یک پاور بانک، ظرفیت آن است. معمولا تمام ظرفیت ذخیره شارژ این نوع شارژرها به دستگاه تلفن همراه منتقل نمی‌شود بلکه بخشی از آن تبدیل به گرما یا صرف تبدیل ولتاژ می‌شود.

green-power-bank-usb-charger

بنابراین معمولا چیزی حدود 70 درصد ذخیره انرژی یک پاور بانک به طور مفید صرف شارژ دستگاه خواهد شد . این ویژگی ها در انتخاب هر پاوربانکی باید مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد . بعضی از پاوربانک ها امکانات اضافی نظیر یک نور فلاش LED دارند که با توجه به قابل حمل بودن این شارژرها، می‌توانید از این نور به عنوان چراغ‌قوه استفاده کنید. همچنین بعضی از آن ها نیز به قابلیت مصرف بهینه انرژی مجهز هستند برای مثال برخی از این دستگاه‌ها به طور اتوماتیک خاموش و روشن می‌شوند، به این معنی که به محض اتصال تلفن یا تبلت، پاور بانک روشن و به محض اینکه شارژ دستگاه پر می‌شود، پاور بانک نیز اتوماتیک خاموش خواهد شد. این ویژگی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

Web Developer and Design