امروز:6 اردیبهشت 1403

اولین تصویر ثبت شده با دوربین هواوی P8

به زودی شاهد معرفی هواوی P8 پرچمدار جدید کمپانی هواوی خواهیم بود. از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد، و حالا عکسی منتشر شده که گفته می‌شود توسط دوربین این گوشی ثبت شده است.

با توجه به تصویری که منتشر شده و اطلاعات قبلی‌مان از مشخصات این گوشی، می‌توان کیفیت سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین این گوشی را تایید کرد. این تصویر در حالت Night Mode ثبت شده و با این حال از کیفیت خوبی برخوردار است و ‌می‌توان روی دوربین این گوشی حساب خوبی باز کرد.

 

First Huawei P8 camera sample appears, confirming 13 MP rear camera

 

بیشتر شایعات بر روی طراحی نازک و ظاهر جذاب هواوی P8 تاکید دارند. از دیگر مشخصات فاش شده‌ی هواوی P8 می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم ، باتری با ظرفیت ۲/۶۰۰ میلی آمپر ساعت، پردازنده‌ی Kirin 930 HiSilicon با ۸ هسته‌ی پردازشی که وظیفه‌ی پردازش را بر عهده خواهد داشت، اشاره کرد.

همچنین انتظار می‌رود P8 به اندروید ۵ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری Emotion UI اختصاصی هواوی مجهز باشد. دوربین این گوشی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر است.  علاوه بر این گفته می‌شود P8 تنها ۶ میلی‌متر ضخامت دارد.

اما تا روز ۱۵ آوریل که هواوی این گوشی را معرفی خواهد کرد هیچ چیز قطعی نیست.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.