امروز:31 فروردین 1403

مونز اپ : وب گردی شناور در اندرویدتان با مرورگر Flynx

همه در دستگاه هوشمند خود از اپلیکیشن هایی استفاده می کنیم که گاهی مارا با لینک هایی روبرو می سازند که برای باز کردن آن ها احتیاج به یک مرورگر پرقدرت داریم . اکثرا از مرورگر کروم استفاده می کنند . اما این مرورگر در مقایسه با فواید یکسری نقاط ضعف مانند وقت گیر بودن و عدم امکان استفاده از سایر اپلیکیشن ها در هنگام استفاده از کروم را دارد .

600x534xFlynx-2.jpg.pagespeed.ic.D9_qQm03Bz

مرورگر Flynx که به معرفی آن می پردازیم با قابلیت های خاص بهترین سفر را در وب سایت های مختلف برایتان ممکن می کند . کافیست با مشاهده هر لینک (در تمام اپلیکیشن ها)، دو بار روی آن کلیک کنید تا لینک مورد نظر به صورت یک حباب در پس زمینه بارگذاری شود. هر تعداد لینک را می توان با این روش در پس زمینه قرار داد و از شلوغی محیط موبایل جلوگیری نمود.

600x534xFlynx-3.jpg.pagespeed.ic.ETzY0xMrhH

هر زمان هم که قصد مرور آن لینک را داشته باشید، کافیست روی حبابش در پس زمینه کلیک کنید تا پنجره ای به صورت شناور از آن صفحه پیش چشمتان ظاهر گردد. از سایر قابلیت های مرورگر Flynx می توان به قابلیت ذخیره صفحات در آرشیو و مطالعه آنها به صورت آفلاین و امکان اشتراک لینک ها در فیسبوک، توئیتر و … و ذخیره آنها به صورت مستقیم در اپ هایی مثل اورنوت را اشاره کرد .

همچنین این مرورگر کلیه تبلیغات و پاپ آپ های صفحه اینترنتی مورد نظر را هم برایتان حذف می کند تا بدون عوامل مزاحم، فقط و فقط روی مطلبی که خواستار خواندنش هستید متمرکز شوید.

برای دریافت مرورگر Flynx نسخه اندروید از مخزن کافه بازار اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری

Web Developer and Design