امروز:13 اردیبهشت 1403

ال‌جی در پی تولید فبلت جی4 نوت است

تا الان فکر می‌کردیم که G4 تنها پرچم‌دار ال‌جی در سال جاری میلادی خواهد بود، اما حالا درست زمانی که خود ال‌جی گفته است، این کمپانی قصد دارد یک گوشی را هم در نیمه دوم سال خارج از سری G رونمایی کند، شایعات تولید فبلت G Note یا G 4 Note توسط این کمپانی کمی رنگ حقیقت به خود رفته‌اند و احتمالا پرچمدار دوم ال‌جی نیز برای سال 2015 در راه است.

ال‌جی اخیراً این نام تجاری را در کره جنوبی به ثبت رسانده و بر آتش شایعات افزوده است. براساس گزارش The Korea Herald ال‌جی قصد دارد با سری G Note وارد رقابت جدی در عرصه فبلت‌ها شود. همانطور که می‌دانید سری Optimus G Pro این شرکت، نتوانست به رقابت با سری گلکسی نوت سامسونگ بپردازد و در این بازار شکست خورد و حالا ال‌جی قصد دارد با یک استایلوس شبیه به آنچه در سری نوت سامسونگ وجود دارد، خود را به رقیبی سرسخت برای سامسونگ تبدیل کند. البته این اولین گوشی ال‌جی که از قلم استفاده می‌کند نیست و سری G3 Stylus که یک میان‌رده است از یک قلم ساده مجهز است.

 

 

روز گذشته دستگاهی از ال‌جی با شماره مدل LS770 در استاندارد FCC دیده شد که دارای صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی و قلم استایلوس است؛ بنابراین احتمالا جی‌نوت از صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی بهره خواهد برد. اگر نگاهی به بازار فبلت‌ها بیاندازیم مشاهده می‌کنیم که سری نکسوس گوگل یک فبلت به نام نکسوس ۶ دارد و حتی اپل هم مدلی ۶ اینچی به بازار عرضه کرده و همه این کارها برای کاهش موفقیت و محبوبیت گلکسی نوت ۴ و پیدا کردن سهمی در این بازار بوده است. بدون شک ال‌جی هم دوست ندارد از این قافله عقب بیافتد و حالا که جی فلکس جدید را کوچک‌تر کرده در اندیشه عرضه یک فبلت قدرتمند است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.