امروز:10 فروردین 1403

تاچ‌ویز جدید امکان نمایش زنده تاریخ و زمان را بر روی آیکون‌های تقویم و ساعت فراهم کرده

همانطور که پیش از معرفی گلکسی اس6 گفته می‌شد، سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری خود یعنی تاچ‌ویز را تا جایی که امکان داشت سبک کرده و البته بهبود بخشیده است و ویژگی‌های کاربردی‌ای به آن اضافه کرده است که برای مثال می‌توان به نمایش زنده تاریخ و زمان بر روی آیکون‌های مربوط به اپلیکیشن‌های تقویم و ساعت اشاره کرد.

 

همانطور که گفته شد در اینترفیس جدید تاچ‌ویز، امکان نمایش زنده زمان و تاریخ بر روی آیکون‌ برنامه‌های Clock و S Planner زمانی که که صفحه نمایش گوشی در حالت آنلاک قرار دارد، فراهم شده است.

 

این قابلیت زمانی به درد می‌خورد که، در اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند خود غرق شده‌ایم و گذشت زمان را فراموش می‌کینم، اما اگر در بین همین اپلیکیشن‌ها، ناگهان چشممان به آیکون‌ ساعت یا تاریخ می‌افتد و  به خود می‌آییم، البته جدای از اینکه سرعت اطلاع از تاریخ و زمان بالا می‌رود و زنده بودن آیکون‌ها حس خوبی به انسان می‌دهد.

سامسونگ قبلا ویژگی‌های غیر ضروری زیادی را در تاچ‌ویز جا داده بود و همانطور که گفته شد حالا بسیاری از آن‌ها را حذف کرده است تا سرعت اجرای دستورها بالا برود.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.