امروز:10 اردیبهشت 1403

VAIO اولین تلفن هوشمند خود را تولید کرد

احتمالا در جریان جدایی بخش VAIO  از شرکت سونی هستید و از آن موقع این بخش به صورت مستقل به تولید لپ‌تاپ‌های با کیفیت خود ادامه می‌داد و حالا این کمپانی جدید تصمیم گرفته است که پا به عرصه گوشی‌های هوشمند بگذارد. VAIO Phone نام تلفنی است که VAIO به صورت مستقل از سونی تولید کرده است و احتمالا می‌خواهد با سری اکسپریا به رقابت بپردازد. با آریامونز همراه باشید.

 

VAIO Phone به صورت قراردادی با اپراتور b-mobile از 20 مارس در ژاپن به فروش خواهد رسید. VAIO Phone  به یک نمایشگر ۵ اینچی، اندروید ۵، حافظه رم ۲ گیگابایت، پردازنده‌ای با ۱.۲ گیگاهرتز فرکانس و دوربین ۱۳ مگاپیکسل مجهز است.

 

vaio-1

 

پشت VAIO Phone مانند گوشی‌های سونی کاملا صاف و مسطح طراحی شده است اما در بخش دور دستگاه، انحنا وجود دارد و از یک فریم پلاستیکی برای ایجاد این انحنا استفاده شده است.

 

 

vaio-2

 

VAIO Phone با قیمت ۴۲۰ دلاری خود اولین تجربه شرکت VAIO در تولیدگوشی‌های هوشمند است و همانطور که انتظار می‌رود این گوشی هیچ‌گونه تکنولوژی خاص و چشم‌گیری ندارد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.