امروز:9 اردیبهشت 1403

تصاویری از اچ‌تی‌سی وان E9 منتشر شدند

تصاویری منتسب به htc One E9 منتشر شده و نشان می‌دهد این گوشی‌هوشمند در مقایسه با وان M9، از ظاهر و طراحی سایز متفاوتی بهره می‌برد. با آریامونز همراه باشید.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که وان M9 را در بین سایر پرچمداران بازار یک کوتوله می‌دانید بهتر است منتظر پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی یعنی وان E9 این کمپانی باشید، چراکه این گوشی‌ از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که باعث می‌شود E9 یکی از هیکل‌درشت‌های بازار شود.تصاویر فاش شده از رگولاتوری چینی گویای این نکته هستند که، وان E9 از وجودبدنه‌ی صاف و تخت برخلاف بدنه‌ی انحنا دار وان M9 بهره می‌برد، همچنین انتظار می‌رود مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند ارتقا یابد و شایعات حکایت از این دارند که اچ‌تی‌سی به جای استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای MT6795 مدیاتک در E9 بهره خواهد برد.

 

 

 

 

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی وان E9 می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد، اما در مورد دوربین جلوی E9 دو گزینه‌ی سنسور ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل و ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد.

ابعاد این گوشی‌هوشمند ۱۵۶.۵ در ۷۶.۵ در ۷.۵ میلی‌متر است و وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این گوشی بر عهده باتری ۲٫۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که احتمالا اندروید آبنبات چوبی به‌همراه رابط کاربری سنس ۷، همراه وان E9 اچ‌تی‌سی خواهند شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.