امروز:10 اردیبهشت 1403

معرفی برترین برنامه‌های عکس برداری Apple

همه میدانیم بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به پرچمداران جدید آیفون Apple  یعنی آیفون 6  و 6 پلاس (  Apple IPhone 6 Plus ) می باشد . البته با اینکه آیفون 6 ( Apple IPhone 6 ) و 6 پلاس همانند مدل‌های قبلی اپل از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برند اما مدل‌های جدید قدرت تشخیص چهره و فکوس خودکار بالاتری دارند و علاوه بر آن سیستم عامل iOS 8 امکانات دوربین پیش فرض تلفن را نیز افزایش داده است.

وب‌سایت techradar لیستی از برترین برنامه‌های اپلی را برای افزایش هرچه بیشتر قدرت عکس برداری آیفون معرفی کرده است.

Manual جهت بهبود وضعیت تصاویر آیفونی با ایجاد امکان انجام برخی از تنظیمات دستی پیشرفته و همچنین روشن و تیره کردن تصویر برنامه ای بسیار کاربردیست .

دومین برنامه از بهترین برنامه‌های عکس‌برداری اپل Photoshop Touch می باشد که با تغییر تونالیته رنگ‌ها، نور تصویر و ایجاد کنتراست و هایلایت به ویرایش حرفه ای تصاویر شما کمک می کند .

اگر بیشتر به ساختن یک ویدئو با مجموعه‌ای از عکس‌ها علاقه‌مندید برنامه Replay با قابلیت افزودن فیلترهای مختلف، متن، موسیقی و آهسته کردن فیلم می توانند انتخاب مناسبی باشد .

علاقه مندان به تصاویر سیاه و سفید برنامه SimplyB&W را از دست ندهند با اجرای بهترین فیلتر بر روی تصویر آن را به سیاه و سفید تبدیل کنید .

اگر به دنبال یک برنامه ساده عکاسی با بیشتر فیلترها و امکانات ادیت عکس می‌گردید، آخرین برنامه این لیست یعنی VSCO Cam بهترین گزینه خواهد بود.

اشتراک گذاری

Web Developer and Design