امروز:31 فروردین 1403

جمع بندی: مشخصات اچ تی سی وان ام 9 (htc one m9) تا 6 روز قبل از MWC 2015

اچ تی سی ام 9 به زودی در نمایشگاه MWC 2015 معرفی خواهد شد. در این بین که اطلاعات مختلفی از این پرچم دار به دست می رسد امروز در توییتی با روشی جدید نوع لنز این دستگاه خواسته شده و مشخصات دیگر ان داده شده است. در این توییت خواسته شده که نوع لنز را که جای خالی است پر کنند. با آریامونز باشید تا اطلاعات آمده در توییت را بفهمید.

اچ تی سی ام 9 در نمایشگاه بارسلون معرفی می شود و شایعات پیرامون این دستگاه زیاد است. امروز به روشی جدید مشخصات این دستگاه بیان شده است. در این توییت مشخصاتی که تا به حال معلوم شده است را نوشته شده و جای خالی را باید پر کرد.

مشخصات اچ تی سی وان ام 9

مشخصاتی که تا به حال از htc one m9 مشخص شده اند و در این توییت آمده اند نشان دهنده ی پردازنده 8 هسته ای اسنپدرگن 810 می باشد.  این پردازنده از 4 هسته با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز درست شده است. دوربین اچ تی سی وان ام 9 یک دوربین 20 مگاپیکسلی وبا لنز عریض خواهد بود. دیافراگم این دوربین f/2.2 می باشد. همچنین اطلاعات لنز این دوربین نیز فاش شده است. لنز به کار رفته یک لنز 27.8 می باشد. در این دستگاه خبری از دوربین دوگانه نیست و باید ام 8 اچ تی سی را اخرین گوشی با دوربین دوگانه اچ تی سی بدانیم.

سیستم عامل این پرچم دار نیز لالی پاپ بوده و شماره ی اندروید آن 5.0.2 خواهد بود. رابط کاربری اچ تی سی ام 9 نیز سنس 7 اچ تی سی خواهد بود.

One-M9-camera-cpu-details

نظر شما درباره ی این مشخصات و مشخصاتی که در آینده معرفی خواهد شد چیست؟ اچ تی سی چه برتری ای برای پرچم دار خود ایجاد خواهد کرد.