امروز:1 اردیبهشت 1403

اپراتور T-Mobile تصویری از گلکسی S6 Edge را منتشر کرد

حالا که تا زمان برگزاری MWC 2015 چیزی باقی نمانده، دیگر هر خبری منتشر شود رنگ بوی حقیقت را خواهد داشت. پیش از این شایعات مبنی بر معرفی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge را به گوش شما رساندیم اما حالا اپراتور T-Mobile این خبر را تایید کرده است و تصویری از این گوشی را در وب‌سایت خود قرار داده است.

 

جان لژه، مدیرعامل T-Mobile در توئیتر خود این اخبار را تایید کرده است اما جزئیاتی از این محصول را ارائه نکرده است. در این توییت یک لینک آمده که با کلیک بر روی آن به وب‌سات این کمپانی انتقال می‌یابید که در این صفحه تصویر زیر را می‌توانید مشاهده کنید که به روشنی مشخص است که تصویر صفحه‌نمایش خمیده گلکسی S6 Edge است و از زاویه روبرو مانند یک خط روشن است.

 

 

در کنار بدنه فلزی مات خاکستری رنگ، صفحه نمایش این گوشی از هر دو طرف خمیده است و این دو در کنار هم طراحی زیبایی را ارمغان آورده‌اند و احتمالا سامسونگ استفاده از چرم مصنوعی را کنار گذاشته است.

در زیر توئیت جان لژه را برایتان آورده‌ایم.

Was there even a question? Of course @TMobile will carry The Next Big Thing! http://t.co/st6K7weXXz
— John Legere (@JohnLegere) February 23, 2015

 

نظر شما چیست؟ آیا صفحه‌‌های خمیده در سال 2015 اقبالی خواهند داشت و آیا بازار موبایل‌هایی با نمایشگر خمیده مانند بازار تلوزیون‌های خمیده داغ خواهد بود؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.