امروز:10 اردیبهشت 1403

لومیا 635 به رم یک گیگابایتی مجهز خواهد شد

لومیا 635 با 512 مگابایت حافظه رم سال گذشته از طرف مایکروسافت و نوکیا معرفی شد و حال که ویندوز 10 فرا رسیده است گویی مایکروسافت می‌خواهد نسخه‌ی جدیدی از این گوشی را با رم یک گیگابایت عرضه کند تا این تلفن بتواند ویندوز 10 را به راحتی اجرا کند.

اگرچه ویندو ۱۰ روی گوشی‌های مجهز به ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم بدون مشکل کار می‌کند اما برخی از اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز به حداقل ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم نیاز دارند. به نظر می‌رسد به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی یک گیگابایتی از گوشی لومیا ۶۳۵ را تولید و عرضه کند.

 

 

قرار است که Nokia Lumia 635 1GB به وسیله اپراتور Telenor پشتیبانی شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل که تراکم 218 پیکسل در هر اینچ را موجب می‌شود، اشاره کرد که همان مشخصات نسخه 512 مگابایتی آن است.

 

Microsoft's servers show ROMs for Nokia Lumia 635 1GB - (UPDATE) Nokia Lumia 635 1GB spotted; "refreshed" version of the phone carries 1GB of RAM

 

از دیگر مشخصات فنی نسخه‌ی یک گیگابایتی لومیا ۶۳۵ می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 305 اشاره کرد. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که البته از طریق کارت حافظه‌ی خارجی امکان افزایش آن تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. لومیا ۶۳۵ همچنین دارای دوربین ۵ مگاپیکسل و باتری ۱۸۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.