امروز:10 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید از هوآوی P8 به همراه بنچمارک هوآوی P8

در نمایشگاه جهانی موبایل انتظار معرفی پرچم دار بعدی هوآوی را داشتیم تا اینکه این شرکت از معرفی گوشی هوشمند خود در 26 فروردین 1394 خبر داد. اما امروز عکس هایی از هوآوی اسند P8 پخش شد که طراحی این گوشی را به صورت کامل لو ندادند اما تا حدودی ویژگی های مهم طراحی این گوشی را در اختیار می گذاشتند. با آریامونز همراه باشید.

هوآوی که چند سال بدون رقیب جدی در بازار چین پیشتاز بود با آمدن شیائومی سایه ی این ابر قدرت را بر روی سر خود دید و در تلاش است که هر چه زودتر جایگاه خود را بسیار بهتر از رقیبش کند. اسند پی 8 فرصتی است که این شرکت آن را غنمیت شمرده است.

امروز تصاویری از این گوشی فاش شد که از بدنه ی کاملا فلزی این گوشی خبر می داد. البته همانطور که در تصاویر می بینید به دلیل کاور جزئیات زیادی از طراحی این گوشی را نمی توان یافت.

Bottom-L-and-top-of-the-Huawei-P8 Front-of-the-phone-disguised-by-a-special-case

 

همانطور که در تصاویر می بینید این گوشی دارای یک درگاه میکرو یو اس بی و بلندگوی دوگانه در قسمت پایین خود است. همچنین از تصاویر زیر می توان اندروید 5 را در این پرچم دارد دید.

Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks_2

Huawei-P8-visits-the-AnTuTu-site

 

در مورد هواوی P8 باید انتظار یک گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل را داشته باشیم. این گوشی به یک پردازنده ی کیرین 930 هشت هسته ای با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز به نظر مجهز خواهد شد.دوربین این گوشی نیز 13 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل حدس زده می شود.