امروز:8 اردیبهشت 1403

لحظه شماری به سبک پبل

شاید ساعت‌های هوشمند تا پارسال که سامسونگ و ال‌جی و اپل و سونی به این بازار وارد شدند، برای خیلی از ماها شناخته شده نبودند. جالب است بدانید که پیش از هیاهویی که این کمپانی‌ها به راه بیاندازند، پبل به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند، در این عرصه فعالیت می‌کرده و هنوز هم یکی از موفق‌ترین‌های بازار است.

 

اما با تمام موفقیت‌های که پبل به دست آورده است باید مراقب باشد که خطر نزدیک است و باید از این به بعد بیشتر به جلب رضایت مشتریان خود توجه کند و قطعا پبل خود این را فهمیده است چرا که پیش از این در آریامونز به شما گفتیم که ساعت‌های هوشمند این شرکت قرار است که بتوانند اپلیکیشن‌های اندورید wear را اجرا کنند و حالا به نظر می‌رسد که یک ساعت هوشمند جدید را معرفی کند چراکه بر روی وب‌سایت این شرکت یک شمارنده معکوس قرار گرفته است و احتمالا به معرفی یک ساعت هوشمند اشاره دارد.

 

بر اساس شایعات پبل قرار است یک ساعت هوشمند بزرگتر با نمایشگر رنگی تولید کند. این ساعت احتمالا صفحه‌ای شبیه به صفحه نمایش‎های e-paper داشته باشد و با ضحامتی کمتر نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود.

 

در کنار این انتظار می‌رود که رابط کاربری این ساعت‌هوشمند بروزرسانی شود و به یک میکروفون مجهز شود، که همین باعث می‌شود توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های جدید با قابلیت‌های صوتی تولید کنند. البته هنوز خبری از سنسور ضربان سنج نخواهد بود و البته صفحه نمایش آن لمسی نشده است. با این حال دوام باتری این ساعت تغییری نخواهد کرد.

 

البته هنوز تمام این شایعات می‌توانند غلط باشند و این شمارشگر معکوس هیچ ربطی به ساعت هوشمند پبل نداشته باشد و خبر دیگری در راه باشد. بنابراین باید تا سه شنبه منتظر ماند تا همه چیز مشخص شود.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.