امروز:10 اردیبهشت 1403

سامسونگ مدل 4G گوشی گلکسی J1 را با مشخصات بهتر معرفی کرد

مدتی است که سامسونگ گوشی پایین رده ی J1 را معرفی کرد. دیوایسی را که سامسونگ معرفی کرد یک دیوایس پایین رده و بدون 4G بود. اینک سامسونگ در هند از نسخه ای از این دستگاه با پردازنده ی قوی تر و پشتیبانی از 4G معرفی کرد. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ J1 از گوشی های پایین رده ی سامسونگ می باشد که به تازگی سامسونگ نسخه ی 4G این مدل را با دو هفته تاخیر نسبت به نسخه 3G ان ارائه کرد. سامسونگ در کشور هند از نسخه ی 4G ان سخن گفت و بنا بر همین 4G بودن پردازنده ی قوی تری را در این گوشی خواهیم دید.

از مشخصات این دستگاه سامسونگ می توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی WVGA اشاره کرد. همچنین پردازنده ی J1 4G نیز یک پردازنده قوی تر و 4 هسته ای و با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد. در این مدل سامسونگ رم 768 مگابایت را به کار گرفته است و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این دیوایس یک حافظه 4 گیگابایتی است. همچنین در این دستگاه جایگاه اس دی برای حافظه جانبی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی J1 4G یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.این دستگاه یک دستگاه دو سیمکارته می باشد و سیستم عامل آن اندروید کیت کت 4.4 می باشد. سامسونگ در این دستگاه یک باتری 1850 میلی امپر ساعتی استفاده کرده است. قیمت این دستگاه 180 دلار خواهد بود. نظر شما در مورد این دیوایس چیست؟