امروز:8 اردیبهشت 1403

ظرفیت باتری گلکسی S6 به 2.600mAh کاهش می‌یابد!

همه ما دیگر قطعا اگر خودمان بلیط بارسلون نداشته باشیم، چشم‌هایمان را به بارسلون بسته‌ایم و آماده شروع کنگره موبایل 2015 شده‌ایم. تنها چند روز دیگر مانده است و منتظریم تا سامسونگ که تقریبا الان تنها کمپانی بزرگی است که قرار است پرچمدار بعدی خود را در این کنگره معرفی کند، کنفرانس خبری خود را آغاز کند. همانطور که پیش از این هم گفتیم، LG و Sony احتمالا قرار نیست که پرچمداری داشته باشند. با آریامونز تمام اخبار MWC 2015 را دنبال کنید.

تنها چند روز تا آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون باقی است و از این‌رو انتشار اطلاعات در مورد نسل آتی گوشی‌هوشمند این کمپانی، شدت بیشتری گرفته است. براساس آخرین شنیده‌‌ها، ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند ۲٫۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

حال آخرین شایعات سعی خود را می‌کنند تا هیجان این کنگره را بیشتر کنند. بر اساس یکی از همین آخرین شایعات سامسونگ گلکسی S6 یک باتری 2.600 میلی‌آمپری خواهد داشت. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی S5 یک باتری 2.800 میلی‌آمپر ساعت داشته و این یعنی باتری پرچمدار بعدی سامسونگ ضعیف‌تر از نسل قبل خود است!!!!! :roll:

حالا باید دید چرا سامسونگ در خلاف جهت جریان شنا می‌کند؟ چرا که بقیه کمپانی‌های رقیب روز به روز ظرفیت باتری محصولاتشان را افزایش می‌دهند. به احتمال زیاد سامسونگ روی اکسینوس 7420 خود حساب ویژه‌ای باز کرده است. اکسینوس 7420 که بر پایه لیتوگرافی 14 نانومتری طراحی شده در مقایسه با نسل‌های پیشین 30 تا 35 از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر است.

البته کاهش ضخامت گلکسی S6 به 6.91 میلی‌متر نیز باعث کاهش مصرف انرژی آن خواهد شد. البته که در کنار تمام این موارد همانطور که پیش از این در آریامونز به شما گفته‌ایم رابط کاربری تاچ‌ویز هم بهینه خواهد شد و همه این موارد دست به دست هم داده تا مصرف انرژی این غول بسیار پایین بیاید و به سامسونگ این جرات را بدهد که در این بازار رقابتی ظرفیت باتری پرچمدار بعدی خود را کاهش دهد. به نظر شما این اقدام سامسونگ کاری هوشمندانه است؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.