امروز:8 اردیبهشت 1403

تصاویر و مشخصات Lenovo Vibe Z3 Pro

بازار شایعات و به بیرون درز کردن اطلاعات پیش از موعد، این روزها به مناسبت کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC) داغ داغ است. حال نوبت به لنوو رسیده و مشخصات فنی یکی از گوشی های هوشمند این شرکت که قرار است در کنگره موبایل بارسلون معرفی شود به بیرون درز کرده است.

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از این منابع چینی نام این گوشی Lenovo Vibe Z3 Pro است که صفحه نمایش 5.5 اینچی آن با رزولوشن 2560 * 1440 در دل یک فریم فلزی نشسته است و منتظر است تا تصاویر را در صفحه ای کوچکتر از نسل قبلی خود به شما نشان دهد.

 

مانند بسیاری از پرچمداران سال 2015، وظیفه پردازش اطلاعات در Lenovo Vibe Z3 Pro بر عهده پردازنده 64 بیتی،4 هسته ای، اسنپدراگون 810 است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به حافظه رم 4 گیگابایتی آن و 64 گیگابایت حافظه آن برای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد. دوربین اصلی این تلفن جزو خانواده 16 مگاپیکسلی هاست و از OIS و فلاس سه گانه برخوردار است. باتری این دستگاه 3400mAh و قابل تعویض بوده و همچنین در بدنه این گوشی در کنار کلید دوربین، یک کلید قطع صدا هم وجود دارد.

 

The-Lenovo-Vibe-Z3-Pro-expected-to-be-unveiled-next-month-at-MWC

 

 

The-Lenovo-Vibe-Z3-Pro-expected-to-be-unveiled-next-month-at-MWC2

 

 

The-Lenovo-Vibe-Z3-Pro-expected-to-be-unveiled-next-month-at-MWC3

 

 

The-Lenovo-Vibe-Z3-Pro-expected-to-be-unveiled-next-month-at-MWC4

 

 

نظر شما چیست؟ آیا شما یک گوشی لنوو را تجربه کرده اید؟ این تجربه را با ما به اشتراک بگذارید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.