امروز:10 اردیبهشت 1403

مشخصات Redmi Note 2 (ردمی نوت 2) فاش شد

شیائومی شرکت چینی سازنده موبایل هایی که که کیفیت قابل قبولی را از خود نشان داده اند. این شرکت در ابتدا کار خود را از چین شروع کرد و بازار فروش آن فقط چین بود اما کم کم فضای کاری خود را گسترش داد. این شرکت از Redmi Note خود در اوایل 2014 پرده برداری کرد. اینک این شرکت در پی ساخت نسل دوم Redmi Note است که با نام Redmi Note 2 می توان آن را شناخت.

Redmi Note 2 شباهت زیادی با Redmi Note ندارد و از نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد. فبلت Redmi Note 2 هنوز از نظر پردازنده دارای مجهولاتی است که باید منتظر باشیم تا اطلاعات جدید از آن فاش شود.

Redmi Note 2

مشخصات دیگری از Redmi Note 2 نیز منتشر شد است. از جمله ان مشخصات، مشخصات ظاهری آن است. ابعاد Redmi Note 2  به میلیمیتر 154 در 78.7 و ارتفاع 9.5 می باشد. در درون این فبلت 188 گرمی رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه به کار برده شده است.این گوشی از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و حداکثر حافظه ی جانبی 32 گیگ می باشد.

دوربین های Redmi Note 2 دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی می باشد. به هر نحو این فبلت شیائومی بنا به شایعات در رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش وارد بازار خواهد شد. در مورد زمان عرضه ی آن هنوز چیزی در دست نیست.