امروز:10 اردیبهشت 1403

Gsmart Guru GX،Mika MX و Roma RX سه تلفن هوشمند گیگابایت معرفی شدند

شاید شما ایسوس را به خاطر بیاورید. ایسوس یک شرکت که اکثرا در بخش قطعات کامپیوتر فعالیت می کرد اما به یکباره بخش های جدید به خود اضافه کرد از جمله بخش لپ تاپ و گوشی های هوشمند. به هر حال این مقدمه ای بود که شما را با گیگابایت آشنا کنیم. شاید شما هم با گیگابایت و مادربرد های ان اشنا باشید. این شرکت در جدیدترین اقدام خود تصمیم به ورود به بازار گوشی های هوشمند کرده است. گیگابایت این کار را با معرفی Gsmart Guru GX،Mika MX و Roma RX شروع کرده است که تمام این گوشی های در رنج گوشی های به صرفه به سر می برند. با آریامونز همراه باشید.

گوشی شاخص GSmart Guru GX

گوشی GSmart Guru GX یک گوشی 5 اینچی است که گیگابایت در رزلوشن 1920 در 1080 را برای ان در نظر گرفته است. در دل این گوشی یک پردازنده ی 8 هسته ای 64 ببتی اسنپدراگون 616 قرار گرفته است. فرکانس کار این پردازنده 1.5 گیگاهرتز می باشد. در کنار این پردازنده یک رم دو گیگی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حافظه ی داخلی GSmart Guru GX 16 گیگ بوده و از یک باتری 2300 میلی امپر ساعتی بهره می برد. دوربین اصلی GSmart Guru GX یک دوربین 13 مگاپیگسیلی است و سنسوری که گیگابایت در آن استفاده کرده است یک سنسور Exmor می باشد. دوربین دوم ان هم قابل قبول و یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. این گوشی در رده ی گوشی های با قدرت متوسط قرار می گیرد.

Gigabyte-GSmart-Guru-GX

گوشی GSmart Mika MX

GSmart Mika MX مانند هم یک گوشی 5 اینچی دیگر از خانواده ی گیگابایت می باشد.این گوشی از صفحه نمایش ضعیف تری نسبت به برادر بزرگتر خود بهره می برد. رزلوشنی که گیگابایت در این گوشی به کار گرفته است رزلوشن 540 در 960 می باشد. در کنار این صفحه نمایش یک پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 410 مورد استفاده قرار گرفته است.گیگابایت برای این گوشی تمام مشخصات را کمتر از گوشی GSmart Guru GX به کار برده است. رم مورد استفاده شده در این گوشی 1 گیگ می باشد و حافظه ی آن نیمی از حافظه ی GSmart Guru GX می باشد که به عبارتی 8 گیگابایت می شود. دوربین های GSmart Mika MX دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی می باشد. باتری این گوشی قوی تر از گوشی قبلی است و گیگابایت یک باتری 3000 میلی امپر ساعتی برای GSmart Mika MX انتخاب کرده است. این گوشی یک امکان قابل بحث دیگر نیز دارد و ان امکان استفاده از دو سیم کارت همزمان فعال می باشد.

Gigabyte-GSmart-Mika-MX

گوشی Roma RX

این گوشی گیگابایت نیز مانند دو گوشی دیگر 5 اینچی و باز ارزان تر و با امکانات کمتر. صفحه نمایش Roma RX دارای رزولوشن 480 در 854 می باشد و پردازنده ی ان یک پردانده ی متوسط مدیا تک می باشد که فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد. این گوشی از رم ضعیف 512 مگابایتی بهره می برد که با این مشخصات باید این گوشی را در رده ی گوشی های ارزان قیمت بازار قرار داد. در کنار این رم و پردازنده حافظه داخلی 4 گیگابایتی برای ان در نظر گرفته شده است. باتری Roma RX قرار است یک باتری 2000 میلی امپر ساعتی باشد. دو دوربین به کار گرفته شده در این دستگاه 5 اینچ و یک دوربین وی جی ای می باشد.

Gigabyte-GSmart-Roma-RX

گیگابات دو محصول Roma RX و GSmart Mika MX را در ماه اینده میلادی یعنی اوایل مارس و GUru GX را یک ماه بعد از ان وارد بازار می کند. سیستم عامل به کار گرفته شده کیت کت می باشد.

 

اشتراک گذاری