امروز:30 فروردین 1403

اموزش بیسفون برای موبایل

اپ های ارتباطی از قبیل لاین،وایبر،واتس اپ و تانگو ، این روزها از محبوب ترین اپ های دنیای موبایل هستند و ساعت ها از طول عمر باتری گوشی را به خودشان اختصاص می دهند. در این بین یک اپ جدید که البته ایرانی نیست اما از سرورهای ایران به خوبی پشتیبانی می کند و حتی شایعاتی مبنی بر ایرانی بودن آن در فضای مجازی پیچیده اما شواهد چیز دیگری را می گویند، کم کم در بین ایرانی ها دارد محبوبیت پیدا می کند. بیسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل های اندروید و آی او اس است. مانند دیگر اپلیکیشن ها در بیسفون هم میتوانید با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید. قابلیت به اشتراک گذاری عکس پروفایل و ارسال فایل کوتاه صوتی از دیگر امکانات مشابه بیسفون است!

 

 

حال بیاید به برتری های بیسفون نسبت به دیگر اپلیکیشن ها نگاهی بیاندازیم. گروه بیسفون با پشتوانه ی نرم افزاری و مالی قوی اقدام به طراحی این اپلیکیشن کرده است و آن را برای عرضه به بازار جهانیکاملا تقویت کرده  و در زمان ثبت نام اولیه (مانند هر اپلیکیشنی) کد فعال سازی برای تمام کشورها ارسال خواهد شد.

بیسفون دارای چندین سرور در امستردام، لیدز(انگلستان) و همچنین یک سرور اختصاصی در ایران است.بنابراین تجربه بسیار شگفت انگیزی هنگام استفاده از این اپ در ایران به شما دست خواهد داد. مکالمه با بیسفون در ایران و کیفیت تماس ها به مراتب بهتر از دیگر اپلیکیشن ها است. ارسال فایل تصویری نیز بسیار سرعت بالایی دارد و عکس ها کاملا با کیفیت بالا فرستاده می شود.

 

 

ویژگیهای برنامه :

خلاصه تماس – دسترسی به کارت حافظه – استفاده از gps و شبکه برای موقعیت یابی – اجرای سروسی بر بستر وب گوگل –    دریافت پیام‌های نوشتاری – جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه  –  اصلاح تنظیمات سیستم – دسترسی به دوربین – تغییر تنظیمات صوتی و ضبط صدا – کنترل ویبره – ادسترسی و خواندن مخاطبین شما

 

1. در ابتدا شما باید برنامه ی بیسفون را دانلود کنید. و پس از دانلود آن را نصب کنید.
پس از نصب وارد برنامه شوید.
در ابتدا باید کشور خودتان را مشخص کنید و سپس در قسمت “Phone number”  شماره تلفن خود را وارد کنید.

 

بیسفون

 

 

در  مرحله  بعد یک کد تایید برای شما به صورت پیامک در مدت 60 ثانیه ارسال می شود و در اینجا باید شماره خود را برای فرستادن کد تأیید کنید.

بیسفون
پس از وارد کردن کد 4 رقمی وارد صفحه ی اصلی بیسفون می شوید که دارای محیطی مانند شکل زیر است.
صفحه اول مربوط به دفترچه تلفن بیسفون شما است که در آن افرادی که دارای برنامه ی بیسفون باشند برای شما به نمایش در می آیند.

 

 

بیسفون

 

صفحه دوم قسمت چت است که پیام هایی که به دیگران ارسال کرده اید را می توانید مشاهده کنید.

 

بیسفون
صفحه آخر مربوط به گروه هایی است که شما در آن عضو هستید.

 

بیسفون

 

اما  نکته ای  که جالب است بدانید اینکه تیم طراح اپلیکیشن از برنامه های آینده ی بیسفون ارائه ی استیکر های جذاب برای بیشتر تجاری سازی آن و همچنین امکان ارسال فایل های WORD و Excel در اپدیت های بعدی خبر داد. قابلیتی که میتواند موفقیتی چشم گیر برای بیسفون به ارمغان بیاورد زیرا در اپلیکیشن های مشابه چنین قابلیتی وجود ندارد!

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.