امروز:4 اردیبهشت 1403

بهترین بازی های اندروید در سال 2014 (معرفی 1 تا 8)

شاید شما هم از کاربران اندروید باشید و از بازی های کسل کننده خسته شده اید.آریامونز امروز قصد دارد سری مقالات 50 بازی برتر اندروید را شروع کند. ما در 5 مقاله به شما 50 بازی برتر را معرفی خواهیم کرد تا با بازی انها لذت گیمینگ اندروید را نیز تماشا کنید.با آریامونز و “بهترین بازی های اندروید در سال 2014 (معرفی 1 تا 8)” همراه باشید.

1-بازی  Dots (افزایش سلول های خاکستری مغز)

نسخه جدید بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور نقطه ها که دارای طرفداران بسیاری زیادی می باشد. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عکس العمل و در گیر کردن سلول های های خاکستری مغز جهت رسیدگی بیشتر به امور زندگی می باشد. در این بازی فوق العاده شما باید نقطه های هم رنگ را در کم تر از ۶۰ ثانیه به هم متصل نمایید، در ضمن می توانید رکورد های خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

Dots-game

 2-بازی The Simpsons: Tapped Out

The Simpsons: Tapped Out یک بازی زیبا است که توسط شرکت معروف EA ساخته شده است. این بازی در واقع ماجرا های واقعی زندگی آقای سیمپسون را به تصویر می کشد و شما می توانید به همراه خانواده سیمپسون تجربه یک زندگی واقعی را داشته باشید. در این بازی شما باید کارهای مختلفی مانند نجات لیزا و بقیه افراد خانواده را انجام دهید. برای کشت گندم در مزرعه تلاش می کنید، به دیدن دوستان خود می روید و کسب درآمد نیز می کنید. این بازی از گرافیک HD و تصاویری با وضوح بالا برخوردار است. در این ورژن از بازی ساختمان ها و مکان های جدید تری اضافه شده است. در این ورژن پول شما نا محدود می باشد و می توانید به سرعت در بازی پیشرفت کنید. در این ورژن مشکلات قبلی بازی رفع شده و پول و دونات ها بی نهایت می باشند.

the-simpsons-tapped-out-650-80

3- بازی Angry Birds Space

شما قطعا بازی های جذاب ، سرگرم کننده و فوق العاده زیبای Angry Birds Space را می شناسید !؟ همان نسخه ی فضایی بازی پرندگان عصبانی که آن ها پس از تعقیب کرم خانه ی آن را در یک کهکشان عجیب و غریب پیدا کردند و در صدد پس گرفتن تخم های خود هستند !

بازی پرندگان عصبانی به عنوان بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۲ انتخاب شد و این افتخار قطعا به جذابیت و محبوبیت این بازی نزد کاربران برمیگردد. این بازی شامل ۱۵۰ مرحله ی هیجان انگیز است که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و با آپدیت های جدید پرندگانی جدید را با خود به همراه دارد.

angry-birds-space2-650-80

4. بازی Badland

BADLAND یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی های آیفون و سیستم عامل ios حالا پا به اندروید گذاشته است . این بازی یکی از بازی های بسیار سرگرم کننده ماجراجویی برای کشف اسرار جنگل همراه با گیم پلی منحصر به فرد خود است که با بیش از ۷ میلیون بازیکن در سر تا سر دنیا شما را هم دعوت به بازی می کند.در BADLAND باید با موجودات عجیب و غریب پرواز کنید و به کشف رمز و رازهای جنگل مخوف بروید، برای کشف رازها باید از موانع سخت گذر کنید و تیم خود را حفظ کنید.

badland-650-80
این بازی دارای گیم پلی بسیار دوست داشتنی و دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. صدا گذاری های آن بی نظیر است و قطعا یکی از محبوبترین بازی های اندروید محسوب می شود.

5-بازی Crazy Taxi City Rush

Crazy Taxi City Rush یک بازی جدید و بسیار زیبا از کمپانی سگا مخصوص اندروید است که به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی به رانندگی مشغول می شوید و باید مسافرین را با بالاترین سرعت ممکن و اما بدون تصادف و اذیت کردنشان به مقصد برسانید و به جمع آوری پول بپردازید. برروی سر افراد موجود در خیابان علامت هایی وجود دارد که نشان دهنده ی مسافر بودن ان هاست و شما می توانید به دلخواه ان ها را انتخاب و سوار کنید و به جمع اوری سکه برای ارتقا ماشین و افزایش هیجان بپردازید.

 

crazy-taxi-city-rush-650-80

همانطور که در دیگر بازی های تاکسی دیوانه مهمترین ملاک زمان است در بازی Crazy Taxi City Rush مهمترین فاکتور زمان می باشد که باید مسافران را در بازه ی زمانی مشخصی به مقصد برسانید تا به شما پول تعلق بگیرد.

6- بازی Monument Valley

Monument Valley یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی معماری و هندسه به کار رفته فوق العاده است و بدون شک یکی از جذاب ترین بازی های فانتزی می باشد. در این بازی شما در نقش شاهزاده خانم باید تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا با کشف مسیرهای مخفی، حل پازل های مختلف و هدایت نورها مسیر خود را در بازی پیش ببرید. بازی دارای بیش از ۸ فصل مختلف می باشد که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند. همچنین این بازی مورد تمجید و تحسین بسیاری از سایت های بزرگ دنیا قرار گرفته است که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

Monument-Valley

یکی از بهترین ساعت ها را با این بازی سپری می کنید! Kotaku

طراحی درخشان! با من باش همانند یک رویا! من نمی خواهم تو را فراموش کنم! Polygon

هر یک از صحنه های این بازی یک اثر هنری واقعی است. Huffington Post

یکی از زرق برق دار ترین بازی های لمسی اندروید Touch Arcade

زیباترین بازی که تاکنون بازی کرده ام! Tim Schafer

7- بازی PewPew

pew-pew-650-80

PewPew 2 بهترین بازی سبک شوتینگ چندجانبه می باشد که اکنون برای اندروید ارایه شده است .هفت حالت مختلف برای انجام بازی قرار دارد آن هم با سه حالت سختی مختلف که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و مشغول شوید .

8-  بازی Modern Combat 5: Blackout

modern-combat-5-650-80

بازی Modern Combat 5 کاری از کمپانی بازی سازی گیم لافت بی شک برترین بازی اندروید خواهد بود. چند سالی است که کمپانی گیم لافت برروی ساخت سری بازی های مدرن کمبات تمرکز کرده است و بی شک می توان مدرن کمبات 5 را گرافیکی ترین بازی انتشار یافته برای اندروید دانست. صحنه های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود میبینید.

تغییر مهم و اساسی که در نسخه بلک اوت نسبت به نسخه های قبلی Modern Combat ایجاد شده، کوتاه تر بودن معنی دار مراحل بازی می باشد. میانگین زمان بازی در مراحل عملیاتی، 10-5 دقیقه است که با میانگین نسخه Zero Hour با 20-15 دقیقه بازی در هر مرحله، اختلاف چشمگیری دارد. نسخه Blackout متحدانی (همراهانی) را نیز با شما آشنا می کند؛ شخصیت هایی که از بازیکن (کاربر) پیروی کرده و بعضا در درگیری ها به او می پیوندند. این متحدان (همراهان) همچنین قادرند پس از اولین بار کشته شدن بازیکن در یک مرحله، مجددا او را به حیات بازگردانند.

 

بازی 9 تا 50 در مقالات بعد بررسی می شوند.با آریامونز همراه باشید.