امروز:10 اردیبهشت 1403

زمان معرفی سرفیس پرو 4 به احتمال زیاد اکتبر خواهد بود

مایکروسافت تا انتهای تابستان ویندوز جدید خود را با نام ویندوز 10 معرفی خواهد کرد. پس از معرفی این ویندوز باید منتظر گجت های مایکروسافت با ویندوز 10 باشیم. یکی از این گجت ها تبلت سرفیس پرو 4 (Sureface pro 4) می باشد. این تبلت مایکروسافت که نسل ارتقا یافته ی سرفیس پرو 4 (Sureface pro 4) می باشد بر اساس گمانه زنی ها در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های خبری تبلت سرفیس پرو 4 (Sureface pro 4) همانند تبلت سرفیس پرو 3 دارای ضخامت کمی خواهد بود. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت در کنار صفحه نمایش بزرگ و سیستم عامل ویندوز 10 از پردازنده ی اینتل و با نام Intel Skylake processor استفاده خواهد کرد. حافظه ی که به نظر مایکروسافت برای این تبلت در نظر خواهد گرفت یک حافظه ی SSD خواهد بود که نسبت به HDD از سرعت به مراتب بیشتری بر خوردار است و همچنین مصرف انرژی کمتری خواهد داشت. میزان حجم انتخابی ردموندی ها نیز به نظر 256 گیگابایت باشد. همچنین بر اساس اطاعات سازنده ی این SSD سامسونگ الکترونیکس می باشد.

باید منتظر معرفی این تبلت مایکروسافت به نام سرفیس پرو 4 (Sureface pro 4) در ماه اکتبر باشیم. باید منتظر بود و دید که مایکروسافت برای هوادارن خود چه چیزی در برای نشان دادن خواهد داشت.