امروز:9 اردیبهشت 1403

تبلت Surface Pro 4 در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد

چون قرار است که نسخه نهایی ویندوز 10 به بازار عرضه شود، هر چه به تاریخ رونمایی از این محصول نزدیک تر می شویم؛ شایعات ظهور دستگاه های جدید مایکروسافت نیز بیشتر می شوند. مثلا چندی پیش شایعاتی درباره ورود تبلت Surface Pro 4 در سال جاری میلادی خبر داده بود که متاسفانه کمپانی مایکروسافت این خبر را رد کرد و اعلام کرد این تبلت سال آینده یعنی 2016 به بازار عرضه خواهد شد.

طی گزارشی که در وبسایت تجارتی کره ای منتشر شده بود ؛ مایکروسافت حجم بسیار زیادی از هارد های SSD با ظرفیت 256 گیگابایت را با تکنولوژی NVMEکمپانی سامسونگ سفارش داده است. اما این سفارشات قرار است تا سال آینده تکمیل شوند . همچنین برای محکم کاری نیز سایت خبری دیگری اعلام کرد که قرار است تبلت های Surface Pro 4 را با این هارد ها مجهز کنند، پس با این حساب بایستی تا سال دیگر صبر کنیم.

ویژگی های این دسته از هارد های سامسونگ که بر پایه تکنولوژی NVME  هستند؛ عملکرد سریعتر و بهبود کیفت و کارایی آن می باشد. اما هنوز این ادعاها تایید نشده اند و زمان همه ی این ابهمات را حل خواهد کرد. اما امکان دارد که این کمپانی مارا سورپرایز کرده و بدون اطلاع قبلی بعد از انتشار نسخه نهایی ویندوز 10، از این تبلت رونمایی کند. پس این احتمال نیز وجود دارد که شاهد ارائه این محصول هم باشیم ،اما هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.